Uče mlade kako društveno odgovorno poslovanje uklopiti u organizacije

Autor: Borivoje Dokler , 10. prosinac 2023. u 22:00
Lorena Žeger, Nina Macakanja, Ivana Sertić, Josip Golubić, Martin Slaviček i Ivona Đurković/T. MILETIć/PIXSELL

Projekt se održava četvrtu godinu zaredom, započeo je kao DOP Week, a ove godine imali su veći broj prijava negoli prijašnjih godina.

CSR in spotlight, projekt eSTUDENT-ovog DOP tima, ima misiju podizanja svijesti o društveno odgovornom poslovanju u akademskoj i gospodarskoj zajednici. Ovih dana u sklopu projekta održana su predavanja u suradnji s osam poduzeća i profesorom Andrijom Sabolom s Ekonomskoga fakulteta Sveučilišta u Zagrebu.

Uz predavanja održana je i debata “DOP kao marketinški trik”. Iz eSTUDENT-ovog DOP tima ističu kako imaju viziju potaknuti mlade ljude na razmišljanje kako na najbolji mogući način uklopiti društveno odgovorno poslovanje u organizacije, a upravo su mladi oni koji će na kraju donositi promjene u društvu.

Teorija i praksa

“Kroz predavanja i debatu, s predstavnicima poduzeća i fakulteta, sudionici imaju jedinstvenu priliku upoznati teorijski i praktični dio društveno odgovornog poslovanja, kako se ono provodi u određenoj radnoj okolini te pitati sva pitanja o ovom novom i modernom modelu poslovanja”, ističu iz tima koji čine Ana Tirić, Filip Krišković, Ivona Đurković, Lucija Sesar, Martin Slaviček, Lorena Žeger, Nina Macakanja te voditelji Ivana Sertić i Josip Golubić.

Nedovoljno upoznati s DOP-om

Mladi nisu dovoljno upoznati s terminima društveno odgovornog poslovanja, pogotovo ne toliko da mogu poboljšati svoju svakodnevicu i okruženje.

Uz projekt CSR in spotlight tim organizira još dva projekta: Zlatni indeks i Kopačka solidarnosti. Zlatni indeks je nagrada namijenjena gospodarskoj zajednici za ulaganje, kvalitetu studiranja i stručno usavršavanje studenata, a Kopačka solidarnosti humanitarni je malonogometni turnir namijenjen poduzećima s ciljem prikupljanja sredstava za potrebite

Ove godine, napominju iz tima, uspjeli su ostvariti zadovoljavajući broj prijava poduzeća. “Što se samih sudionika tiče, ostvarili smo veći broj prijava negoli prijašnjih godina, no nadamo se da će broj zainteresiranih studenata rasti. Društveno odgovorno poslovanje važno je i za poduzeća, ali i za mlade ljude koji će uskoro krenuti u potragu za poslom i mislimo kako je bitno da su svjesni i društvene odgovornosti koju svako poduzeće nosi. Ovaj projekt odlična je prilika za mlade da upoznaju osnove društveno odgovornog poslovanja, ali i da postanu upoznati i sa poduzećima koja su tijekom ovoga projekta došla predstaviti svoj način rada u društveno odgovornom poslovanju”, ističu iz tima.

Andrija Sabol s EFZG-a održao je prvo predavanje/TOMISLAV MILETIć/PIXSELL

Projekt se održava četvrtu godinu zaredom, započeo je kao DOP Week, a naziv CSR in spotlight dobio je prije dvije godine. “Od prošle godine, uz naziv, tim je umjesto rasprave organizirao radionicu “DOP na primjeru multinacionalnih kompanija”. Ove godine ne održava se radionica već je organizacijski tim osmislio debatu”, kaže Josip Golubić, a Ivana Sertić napominje kako misle da mladi nisu dovoljno upoznati s terminima društveno odgovornog poslovanja.

“Nekolicina studenata, najčešće ekonomskoga smjera, je upoznata s osnovnom terminologijom, no nedovoljno da bi to znanje mogli upotrijebiti u poboljšanju svoje svakodnevice i vlastitoga okruženja. Zato mislimo da je bitno da studenti sudjeluju na projektima ovakvoga karaktera. Zahvaljujući predavanjima koja imaju priliku poslušati na ovome projektu mogu se upoznati sa specifičnostima ovakvoga poslovanja te ih ono može potaknuti na daljnje istraživanje toga područja”, kaže Ivana Sertić.

S obzirom na viziju Udruge, da kroz nju prođe što je više moguće studenata, svake se godine mijenjaju voditelji. Razlog je pružanje prilika velikom broju studenata i studentica da dobiju iskustvo vođenja tima. Samim time, voditelji unose inovacije u projekt kako bi se razlikovao od godine do godine. Upravo zbog toga što će iduće akademske godine biti novi voditelji ne možemo znati kako će projekt izgledati.

Projekti za poslodavce

Kao što je već navedeno, eSTUDENT-ov tim Društveno odgovorno poslovanje uz CSR in spotlight održava projekte namijenjene poduzećima. Jedan od njih je Zlatni indeks kojim akademska nagrađuje gospodarsku zajednicu za kontinuirani doprinos rastu i razvoju studenata u poslovnom svijetu. Potiče poduzeća na kontinuiranu prisutnost u studentskoj zajednici, a studente da im poduzeća s osvojenom nagradom budu atraktivnija opcija pri pronalasku prakse ili posla.

Komentirajte prvi

ORGANIZATOR
Glavni partner
Partner
Partner
Partner
Partner
Partner
Partner
Partner
Partner

New Report

Close