Tvrtka Go2Digital već godinama suvereno vlada hrvatskim tržištem vanjskog oglašavanja. Brojne nagrade koje se gomilaju na policama lidera (D)OOH segmenta kod nas tek su jedan od pokazatelja njihovog uspjeha. Važnijim od toga smatraju zadovoljne klijente i najnovije postignuće, članstvo u prestižnoj organizaciji WOO koja okuplja više od 200 članova u 105 zemalja na pet kontinenata.
U fokus svog djelovanja za 2003. godinu WOO stavlja mjerljivost vanjskog i digitalnog vanjskog oglašavanja, održivost i smanjenje štetnog utjecaja na okoliš te adtech strategiju, a članovima pomaže i kroz dijeljenje dobre prakse iz svih krajeva svijeta i povezivanje stručnjaka iz ovog područja. Članstvo donosi pristup širokoj globalnoj bazi podataka, širenju mreže kontakata i specijaliziranim edukacijama kao i mogućnost prijave za WOO nagrade, priznanja na globalnoj razini.
„Drago nam je poželjeti dobrodošlicu Go2Digitalu, lideru na području DOOH-a, u WOO organizaciju. Oni se pridružuju sve većem broju inovativnih kompanija koje doprinose i imaju koristi od razmjene ideja i iskustava unutar WOO obitelji”, poručio je Mark Flys, CEO, World Out Of Home Orghanizacije.
„DOOH je ključni pokretač za OOH. Go2Digital je na poziciji lidera u Hrvatskoj i izuzetno uspješna tvrtka. Jako sam sretan što mogu poželjeti dobrodošlicu lideru hrvatskog tržišta u obitelji WOO“ rekao nam je dr. Kai-Marcus Thäsler, član upravnog odbora Svjetske organizacijske za vanjsko oglašavanje (WOO), generalni direktor njemačke Udruge vanjskih medija (FAW, Fachverband Aussenwerbung e.V.) i profesor digitalnog marketinga Sveučilišta za ekonomiju i menadžment (FOM) u Hannoveru.
“Oduševljeni smo što možemo poželjeti dobrodošlicu našim bliskim partnerima, Go2Digitalu, u WOO obitelj, što je dokaz naše zajedničke predanosti unaprjeđenju standarda i izvrsnosti digitalnog vanjskog oglašavanja. Zajedno se radujemo aktivnom doprinosu budućnosti DOOH-a industrije“ izjavio je Denis Gaumondie, Chief Marketing Officer, Quividi-a.
“DOOH je prirodna platforma za inovacije i kreativnost, a Go2Digital prednjači istražujući i gurajući granice. Sjajno je vidjeti da je njihova strategija bila aktivno ulaganje u tehnologiju poput umjetne inteligencije, dodirnih zaslona, sofisticiranih senzora i unutarnjeg razvoja kako bi brendovima i agencijama pružili najbolje alate za stvaranje kampanja koje privlače pažnju. Go2Digital već ima međunarodni ugled kao nagrađivana DOOH tvrtka, a ovo će se samo ubrzati uz resurse i podršku WOO-a.” – rekao je Dino Burbidge – OOH konzultant za inovacije / osnivač, Dinova Ltd.
“S obzirom na dosadašnje uspjehe, ne sumnjamo da će Go2Digital i ovdje ostaviti trag, a evo što o svemu kaže Dean Udatny, direktor marketinga tvrtke Go2Digital: „Ponosno ističemo da postajemo dio svjetske organizacije. Već devet godina predano radimo kako bismo izgradili i pokrenuli vanjsko oglašavanje (D)OOH u Hrvatskoj, prateći sve svjetske standarde i surađujući s mnogim partnerima iz najnaprednijih zemalja. Time pokazujemo da ni RH ne zaostaje za njima.”
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu