Poslovna 2025.
Financije na dlanu

Još brže i fleksibilnije upravljanje financijama uz inovativnu m-zabu

Korisnici m-zaba poslovnog bankarstva (m-zabaPS) uskoro će dobiti novu i redizajniranu aplikaciju s novim mogućnostima.

PD VL native tim
03. prosinac 2023. u 22:00
Zagrebačka banka putem m-zabe nudi jednostavan prijelaz s prešutnog na dopušteno prekoračenje/R. ANIć/PIXSELL

Upravljanje novcem gdje želiš i kad želiš; kontrola transakcija 24/7, a time i bolji uvid u troškove; brz i pouzdan prijenos sredstava…, samo su neke od prednosti online bankarstva, usluge za koju se procjenjuje da bi u 2024. mogla dosegnuti brojku od 2,4 milijarde korisnika u svijetu.

Online bankarstvo, posebice mobilno, korisnicima nudi brzinu, fleksibilnost, ali i mogućnost lakšeg kontroliranja svojih financija. Živimo brzo, navikli smo imati sve na dlanu i puno toga obavljati s – vlastitog kauča.

U 2023. Zagrebačka banka stavila je velik naglasak na uvođenje noviteta u svoju m-zaba aplikaciju, kako bi klijenti na dlanu imali brojne opcije koje im olakšavaju život i štede vrijeme: od prelaska s prešutnog na dopušteno prekoračenje, preko uvođenja obavijesti za uplatne transakcije do digitalnog ugovaranja kreditnih kartica.

Bez čekanja do potrebnih informacija

Tijekom rujna ove godine u Zagrebačkoj banci pokrenuli su pilot projekt uvođenja virtualnog asistenta imena Mia u Kontakt centru.

Rade i na razvoju i implementaciji novih funkcionalnosti, pa već sada – kažu u Zagrebačkoj banci – mogu potvrditi da će njihovi klijenti, koji koriste m-zaba poslovno bankarstvo (m-zabaPS), uskoro dobiti novu i redizajniranu aplikaciju s novim mogućnostima.

Također, najavljuju još bolji sustav upravljanja podacima, tj. odnosima s klijentima u stvarnom vremenu, a tijekom rujna ove godine pokrenuli su i pilot projekt uvođenja virtualnog asistenta u Kontakt centru, zahvaljujući kojem klijenti do informacija dolaze još brže.

Jednostavan prelazak na dopušteno prekoračenje

Zagrebačka banka svojim je klijentima ponudila brz i jednostavan prelazak s prešutnog na dopušteno prekoračenje bez ikakve naknade, uz rok za prelazak od godinu dana, najkasnije do 30. lipnja 2024. Osim u poslovnici, klijenti to mogu jednostavno obaviti i putem m-zaba aplikacije.

U izborniku ‘Proizvodi’ dovoljno je samo odabrati opciju ‘Dopušteno prekoračenje’ i slijediti upute. Za početak je dobro pročitati uvjete dopuštenog prekoračenja i upoznati se s ugovornom dokumentacijom – kad potvrdite da ste razumjeli, slijedi sklapanje ugovora. Kako biste digitalno potpisali ugovor o dopuštenom prekoračenju, potreban vam je kvalificirani osobni potpisni certifikat.

On će vam biti koristan i kod potpisivanja bilo kojih drugih dokumenata u m-zaba aplikaciji. Ako ga nemate, ugovorit ćete ga tijekom procesa i to bez naknade: odaberite lozinku koja mora sadržavati 8 znakova, veliko i malo slovo, barem jedan broj i barem jedan specijalni znak. Unos te lozinke ustvari je vaš elektronički potpis (pa tako i za dopušteno prekoračenje), a potpisani dokument stiže vam na mail.

Obavijesti o uplatama i digitalno ugovaranje kreditnih kartica

Obavijesti o uplatama također su novost za klijente Zabe, jer imaju mogućnost primanja push obavijesti putem m-zaba aplikacije mobilnog bankarstva svaki put kad prime uplatu, a kako bi bili u toku sa svim svojim transakcijama. Digitalno ugovaranje kreditnih kartica u m-zabi još je jedna inovacija, a klijent – ovisno o njegovim potrebama – može ugovoriti Standardnu Mastercard kreditnu karticu, Platinum Mastercard kreditnu karticu i go!card Mastercard revolving kreditnu karticu.

Da bi započeli proces ugovaranja kreditne kartice, u m-zabi je potrebno odabrati opciju ‘Kreditna kartica’ na izborniku ‘Proizvodi’. Tamo će klijentima biti ponuđene kreditne kartice koje nisu prethodno ugovorene, kao i osnovni parametri svih kreditnih kartica koje mogu zatražiti.

Ako je klijent krenuo s ugovaranjem kreditne kartice (ili bilo koje druge usluge, primjerice kredita u m-zabi), pa je iz nekog razloga prekinuo proces, sustav će ga nakon nekog vremena podsjetiti da, ako želi, može nastaviti s ugovaranjem usluge i to od posljednjeg koraka (a ne od početka). Ova pogodnost moguća je zahvaljujući inovaciji upravljanja odnosima s klijentima u stvarnom vremenu.

Digitalno ugovaranje kartica

Putem m-zabe moguće je digitalno ugovaranje kreditnih kartica, a klijent može ugovoriti Standardnu ili Platinum Mastercard kreditnu karticu te go!card Mastercard revolving kreditnu karticu.

Mia ima odgovore!

Brže do informacija klijenti Zagrebačke banke od rujna 2023. dolaze i uz pomoć virtualnog asistenta u Kontakt centru. Naime, Zagrebačka banka pokrenula je pilot projekt uvođenja virtualnog asistenta imena Mia u svoj Kontakt centar. Riječ je o konverzacijskom softveru koji se javlja na pozive dijela klijenata kako bi im se pružile informacije o kartičnim, online i info servisima banke. Klijenti Zagrebačke banke uz Miu još brže dolaze do informacija poput lokacija poslovnice, radnog vremena, aktivacije određene usluge i slično.

Kontakt centar Zagrebačke banke svakodnevno bilježi veliki broj poziva građana, zbog čega dolazi do određenog čekanja na razgovor s bankarima Kontakt centra, dok se uz virtualnog asistenta često postavljena pitanja riješe u samo nekoliko minuta. U Kontakt centru klijentima su i dalje dostupni bankari koji odgovaraju na kompleksnija pitanja koja nisu obuhvaćena virtualnim asistentom.

* Sadržaj omogućila ZABA

New Report

Close