Sve je više izvješća o prevarama, a prevaranti se koriste raznim trikovima kako bi naveli potencijalnu žrtvu u svoju zamku.
Better Business Bureau (BBB) izvijestio je o poovećanom broju prevara koji se odnose na pozive u kojima pozivatelji pitaju “čujete li me?”. Pozivatelj također ponekad dodaje i druge izjave kako bi zadržao osobu na liniji pa tako primjerice navodi da ima problema s telefonom, slušalicama i slično.
Iako se ovo možda ne čini neuobičajenim, BestLife navodi da je u pitanju prevara u kojoj prevaranti na razne načine potencijalnu žrtvu pokušabaju navesti da kaže “da”. To u konačnici može dovesti do toga da žrtva prima još više prevarantskih poziva.
U najgorem scenariju, prevaranti mogu čak snimiti odgovor (da) i koristiti ga za neovlaštene transakcije.
Osim jednostavnog pitanja “čujete li me?”, prevaranti se mogu koristiti i raznim drugim pitanjima na koja bi potencijalna žrtva mogla odgovoriti s “da”. Također, prevaranti znaju navesti i da prestavljaju određenu kompaniju pa pritom ispituju i neke osobne podatke, poput imena i prezimena, adrese i slično.
Da biste se zaštitili od potencijalne prevare, BBB savjetuje da se ne javljate na pozive s nepoznatih brojeva, čak i ako se čini da su u pitanju lokalni brojevi. Ako se i javite na nepoznati broj, obratite pažnju na to kakva vam pitanja postavljaju.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu