Kako su kreativni ‘Meisteri’ oplemenili najvećeg lovca među pićima

Autor: Danica Gršković , 18. studeni 2023. u 09:21
Foto: PD

Legendarni biljni liker Jägermeister i G3 Spirits tri desetljeća uspješne suradnje slave uz milijunsku prodaju i plodnu suradnju sa zajedničkim umjetničkim timom.

Jägermeister i G3 Spirits, dva brenda poznata po kampanjama u kojima sudjeluju kreativci i umjetnici, suradnju su započeli još 1993. godine, prvim uvozom Jägermeistera na hrvatsko tržište. U roku pet godina došli su do 288 tisuća prodanih boca, a već 1998. Jägermeister je bio najprodavaniji uvozni alkoholni brand u našoj zemlji.

“Od zanimljivih aktivacija u to vrijeme izdvojili bismo hit ‘10 kleine Jägermeister’ koji se vrtio na radijskim postajama, i prepoznatljive VW bube brendirane u našim bojama. Godinu nakon, 1999., organizirali smo prvu turu Jägermeistera po Jadranu, koja je svake godine plijenila sve više pažnje.

Od karaoka, do ture s brodom koji je bio replika galije, tura dubrovačkom karakom i američkim kamionom, uvijek smo se trudili nadmašiti prethodnu godinu. Već 2000. Jägermeister je u ponudi imalo 95% barova da bi se 2001. došlo do milijun prodanih boca u regiji, a 2008. i u samoj Hrvatskoj”, ističe Nadine Kramarić, Senior brend manager u G3 Spiritsu.

7

metara visoka skulptura izrađena je za potrebe festivala i drugih image događanja

Nema one-off projekata
U kreiranju marketinškog sadržaja Jägermeister se oslonio na Meistere, mlade i talentirane ljudi koji u svojim zajednicama čine razliku, ali i uživaju u noćnom životu. Hrvatski su Meisteri dizajnerica Lana Puljić, fotografkinja Stella Mešić, DJ duo Vanillaz, vizualni kreativac Joshua Cirjak te modne i lifestyle influencerice Riva Pauletić, Polina Meixner. Njihovo minuciozno kreiranje ideje contenta, odabir artista koji to mogu isporučiti te snimiti i pomno praćenje svakog detalja rezultirali su uspjehom vidljivim kroz kvanitativne pokazatelje.

“Razvijati pozitivan sentiment oko našeg brenda jako nam je važno i strateški značajno. To činimo kreacijom autentičnog i relevantnog contenta za našu ciljanu skupinu. Dostupni smo na mjestima konzumacije našeg proizvoda te smo mentalno prisutni kroz digitalne medije gdje se trudimo uvijek pružiti zanimljiv i zabavan content.

Surađujemo isključivo s kreativcima koji su autentični u onome što rade, koji vole i žele raditi s nama te koji cijene i njeguju dugoročne odnose. Ne radimo niti želimo raditi one-off projekte. Sve aktivacije moraju imati dugoročan smisao i poveznicu s brendom”, objašnjava Nadine.

Jägermeister njeguje izravan i osoban pristup potrošačima, na mjestima gdje oni mogu doživjeti brend, poput raznih image događanja, barova i festivala. Jedan od takvih uspješnih projekata u protekloj godini bio je Journey of the Stag.

“Ideja za Journey of the Stag nastala je iz želje da podijelimo našu 7 metara visoku skulpturu sa što više naših konzumenata na najboljim festivalima, da im budemo vidljivi kada su žedni te da našim sudjelovanjem podignemo i samo vizualnu razinu događaja. Meister the Alchemy nastao je iz želje za sinergijom naših balkanskih tržišta. Da pokažemo razne umjetnike s kojima surađujemo, način na koji oni percipiraju umjetnost; kako oni izlaze i što su za njih najbolje noći u životu”.

Sedam metara visoku skulptura jelena koju je kreirao hrvatski tim koristili su za festivale i druga image događanja, kako bi svoju prisutnost podigli na još višu razinu. Jelen je od lipnja putovao po festivalima u Hrvatskoj, a u njegovu su se festivalskom prostoru odvijale kreativne brend aktivacije koje su posjetiteljima donosile zabavu i poklone. Cijelu je aktivnost pratila i web stranica s ucrtanim putovanjem jelena.

Autentičnost na prvom mjestu
“Inovativno i autentično razmišljanje utkani su u DNK našeg brenda. Logično nam je da naše vrijednosti prenose kreativci i umjetnici koji žive tu filozofiju na dnevnoj bazi. A u pitanju su nepromijenjena receptura od 1934., obiteljska tvrtka i vrijednosti, inovacije u vidu sponzoriranja sportskih timova još od 1960-tih, izum tap machinea za savršenu konzumaciju proizvoda na -18 stupnjeva prije 30 godina, kreacija hostesa i promo timova 1980-tih, pa Adriatic tour diljem naše obale 2000-tih… Ima toga još”.

Jägermeister čini 56 biljaka, trava, korijenja iz raznih zemalja svijeta, a sam proces izrade traje više od godinu dana uz 383 testa kvalitete. Isti je “recept” primijenjen i u radu s artistima – i oni sazrijevaju kroz vrijeme, a njihova umjetnost konstantno evoluira. Ali baza i esencija ostaju nepromijenjene. Nadine nam je ukratko predstavila kreativni tim koji stoji iza uspješne marketinške priče:

“Stella Mešić konceptualna je fotografkinja i videomaker, umjetničkog imena Parts of the Sun. Kroz godine suradnje evoluirala je u stilu, tehnikama, idejama i viziji sebe i Jägermeistera kao brenda. Od autoportreta u duhu najboljih noći života do snimanja street fashion editoriala na Hintertux glečeru, video spotova za collab pjesme s Vanillaz BeTheMeister alter egom i mnogih drugih.

Dizajnerica Lana Puljić vjerna je svom identitetu, a uspješno uspijeva u svakoj kolaboraciji odraziti identitete oba brenda te slavi taj neki opušteni, urbani lifestyle koji Jägermeister i utjelovljuje. Stil i glazbeni izričaj Vanillaz dua u stalnom je evoluiranju te se rodio BeTheMeister alter ego koji slavi esenciju oba brenda i sve se stapa u hyper techno stilu idealnom za najbolje noći života.

Graffiti na Gradele crew tim su izvrsnih graffiti artista s kojima surađujemo na raznim projektima kroz godinu. Razumijemo se i pri stvaranju arta svaki umjetnik u izričaju ostaje dosljedan samome sebi”, ističe Nadine.

G3 Spirits i Jägermeister nastavljaju planirati i za dalje te će nastaviti suradnju s artistima kroz tailor-made aktivacije. Pripremaju i gastro event uz proizvod Manifest za ciljanu publiku koja vikendom preferira odlaske u restoran i na piće s društvom, a u finalnoj su fazi pripreme božićne kampanje koja će ići live tijekom cijelog prosinca.

Komentirajte prvi

New Report

Close