Da tržište rada potresa kriza u vidu nedostatka kvalitetnog kadra nije nova vijest. Činjenica jest kako je tvrtkama teško doći do talentiranih zaposlenika, no ono o čemu se manje govori je kvaliteta poslodavaca – onih koji se ističu nadprosječnim rezultatima zadovoljstva i angažiranosti zaposlenika. Ima li ih, koji su, što rade drugačije?
Naime, iako je do vrhunskog zaposlenika uvijek teško doći, onima koji se ističu kao vrhunski poslodavci to ipak lakše polazi za rukom. Kako bi se na tržištu rada zahvaćenom krizom vrhunski poslodavci istaknuli u masi te uspješno pronašli talentirane zaposlenike, (a istim tim zaposlenicima pomoglo pronaći izvrsnog poslodavca), odsad će biti nagrađivani nagradom za najbolja radna mjesta.
Top workplace naziv je nagrade koju će uskoro dobiti one tvrtke koje zadovolje Luppine kriterije izvrsnosti. Međutim, zadatak nije lak – uspoređivat će se rezultati zadovoljstva i angažiranosti zaposlenika s obzirom na benchmark tržišta i industrije kojoj tvrtka pripada, a da bi postala recipijent nagrade, mora ostvariti barem 20% bolje rezultate od benchmarka, pri čemu se ocjenjuju eNPS, odnosno employee net promoter score, angažiranost te ukupna ocjena unutar 12 dimenzija: komunikacija, work-life balance, leadership, suradnja, učenje i razvoj, organizacija rada, angažiranost, lojalnost, inovacija i upravljanje promjenama, radni uvjeti, vizija i svrha te autonomija.
Nagradu dodjeljuje tvrtka Luppa, donedavno poznata pod imenom Stethoscope, koja na tržištu nudi alat namijenjen onim poslodavcima koji žele ispitati, analizirati i unaprijediti zadovoljstvo i angažiranost svojih zaposlenika te besplatnu inačicu namijenjenu pojedincima koji žele dubinski ispitati svoje zadovoljstvo i angažiranost na trenutnom radnom mjestu, a na temelju prikupljenih podataka radi analize tržišta, odnosno zemalja, i industrija. Sama nagrada osmišljena je s ciljem da bude više od samog priznanja; ona predstavlja kontinuiranu predanost kompanija da kreiraju vrhunska radna okruženja. Stoga i nagrada ima dvije svrhe: s jedne strane, da istakne nadprosječne rezultate klijenata, a s druge, da inspirira i druge poslodavce te ih potakne na pozitivne promjene u svom radnom okruženju. Iz tog razloga, svaki će poslodavac, u trenutku kada provede istraživanje i ostvari nadprosječne rezultate, automatski biti recipijent nagrade, a prve ćemo tvrtke koje ostvaruju izvrsne rezultate zadovoljstva i angažiranosti saznati uskoro!
Ova nagrada prirodan je sljedeći korak u naporima tvrtke Luppa da dugoročno stvori bolje uvjete na tržištu rada – i za poslodavce i za zaposlenike.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu