Grupacija Hilton najvredniji je hotelski brend na svijetu, s procijenjenom vrijednošću od 11,7 milijardi dolara, prema podacima Brand Financea, piše Investitor.
Drugo mjesto na Brand Financeovoj ljestvici najvrjednijih hotelskih brendova je Hyatt, s vrijednošću od 6,1 milijarde dolara.
Na trećem mjestu je također američki brend, Hampton, s 4,3 milijarde procijenjene vrijednosti, četvrti je Marriott (3,1 milijarde dolara) a top 5 zaključuje kineska grupa Shangri-La, koja vrijedi 2,1 milijardu dolara.
Od sedmog do devetog mjesta opet zauzimaju američke hotelske kompanije: DoubleTree (2 milijarde dolara), Sheraton (1,6 milijardi) i Embassy Suites (1,4 milijarde dolara).
Top 10 zaključuje britanski InterContinental, koji vrijedi 1,2 milijarde dolara.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu