Hilton je najvredniji hotelski brend na svijetu: Evo tko je još u top deset

Autor: Poslovni.hr , 07. studeni 2023. u 14:38
Foto: Pixabay

S procijenjenom vrijednošću od 11,7 milijardi dolara.

Grupacija Hilton najvredniji je hotelski brend na svijetu, s procijenjenom vrijednošću od 11,7 milijardi dolara, prema podacima Brand Financea, piše Investitor.

Drugo mjesto na Brand Financeovoj ljestvici najvrjednijih hotelskih brendova je Hyatt, s vrijednošću od 6,1 milijarde dolara.

Na trećem mjestu je također američki brend, Hampton, s 4,3 milijarde procijenjene vrijednosti, četvrti je Marriott (3,1 milijarde dolara) a top 5 zaključuje kineska grupa Shangri-La, koja vrijedi 2,1 milijardu dolara.

Od sedmog do devetog mjesta opet zauzimaju američke hotelske kompanije: DoubleTree (2 milijarde dolara), Sheraton (1,6 milijardi) i Embassy Suites (1,4 milijarde dolara).

Top 10 zaključuje britanski InterContinental, koji vrijedi 1,2 milijarde dolara.

Komentirajte prvi

New Report

Close