Znanje je globalno već duže vrijeme kapitalna vrijednost i kvalitetna investicija u bilo kojem poslu. No, u inflaciji podataka, izvora, institucija i platformi svih vrsta ponekad je teško prepoznati izvrsnost.
Da Hrvatska i u ovom segmentu “konja za utrku” ima, pokazuje poduzetnički pothvat dviju Zagrepčanki koje su prije godinu dana pokrenule zanimljivi projekt – Skill Box kao regionalnu digitalnu platformu znanja.
Svojevrsno centralno mjesto koje okuplja profesionalce i stručnjake iz različitih domena djelovanja, a koji kroz svoja predavanje, na vlastitim konkretnim primjerima prenose svoje znanje i iskustvo.
Kako pojašnjavaju suosnivačice ovog projekta, Lida Hamar Paladin i Ivana Radovniković Marković, ideja za Sill Box im je došla iz vlastite znatiželje jer ih i osobno zanimaju one pozadinske priče ljudi koji su uspjeli u svojim idejama i zamislima.
“U današnje vrijeme postoji toliko raznih zanimanja, neka možda nisu toliko popularna ali je itekako važno da se i za njih zna. Želimo širiti horizonte mlađim generacijama, širiti vidike i prenositi poruku kako je znanje jako bitno, mentorstvo ključno, da se kontinuirano treba pokušavati i da je svaki neuspjeh jedna prijeđena stepenica koja vodi do uspjeha. Znanje svima treba biti dostupno”, kaže nam Lida Hamar Paladin.
Nadahnuti ljude
Neki od stručnjaka koji će putem ove platforme prenositi svoja znanja su: Krešimir Macan, Miroslav Varga, Marijan Palić, Aleksandar Stanković, Ekrem Dupanović, Dalibor Matanić, Tomo Ricov, Larisa Lipovac Navojec, Marina Bolanča i dr…
Pokretačice Skill Boxa nam pojašnjavaju da pokrivaju razna područja, kao što su poduzetništvo, umjetnost, sport, gastronomija, tehnologija, dizajn i mnoga druga. Cilj im je, kako same ističu, prenošenje znanja, umrežavanje predavača, pretplatnika i pratitelja. Nedavno su obilježili dvije godine postojanja, a u tom periodu stvorili bazu od skoro tisuću pretplatnika.
“Naši pretplatnici su pojedinci i tvrtke različitih profila, za sada imamo jednako zastupljenih muškaraca i žena, dob im je u prosjeku između 25 i 55 godina, zanimaju ih i različita područja, dok marketing i poduzetništvo za sada malu prednost. Moram napomenuti kako se sva područja još uvijek popunjavaju sadržajem, kontinuirano snimamo i tek otvaramo pojedine specijalizirane teme koje se nalaze unutar svakog područja pa vjerujem da će se naša publika i sukladno tome mijenjati i nadopunjavati.
Svjesni smo da je danas ključno pogoditi target, ali platforma je zaista namijenjena svima koji žele učiti i proširiti svoje znanje. Bilo da tek počinju neku karijeru ili ju mijenjaju, traže ohrabrenje jer se žele izraziti na polju za koje su do sada mislili da im je nedostupno.
Zamisao je nadahnuti ljude u težnji da nadograđuju znanje, poslušaju iskustva iz prve ruke od onih koji su u tome uspješni. Zato su nam u centru pažnje najbolji predavači jer je i njihova motivacija prenošenje znanja i iskustva te da to istovremeno bude i neka vrsta njihove ostavštine”, kaže Ivana Radovniković Marković.
Njezina kolegica Lida se nadovezuje da iako su prvotno bile okrenute B2B modelu, Skill Box funkcionira i po modelu pretplate, polugodišnje i godišnje. “Ako već promoviramo ideju platforme na način da je znanje dostupno svima i da svi imaju pravo učiti od najboljih, onda smo to osigurali na taj način.
Ostali naši korisnici su razne firme koje su naš sadržaj prepoznali kao jedan od kvalitetnih alata na kojima onda održavaju razne radionice sa svojim djelatnicima. To najčešće koriste odjeli usko vezani za digitalni marketing, employer branding, self branding. Zatim imamo firme koje su određenim zakupom pretplata odlučili nagraditi svoje djelatnike i tako ih motivirati u daljnjem radu, iz mnogo razloga se koristi platforma, a to je upravo i cilj, širiti znanje”, navodi Lida Hamar Paladin.
Regionalne ambicije
Nakon što su plasirale Skill Box u Hrvatskoj, nedavno su prve ozbiljne korake napravile prema Bosni i Hercegovini. “Kao ambasadorice Womman.Comm Cluba u Hrvatskoj imale smo priliku predstaviti Skill Box na njihovoj 2. međunarodnoj konferenciji “ Snaga komunikacije” u Sarajevu zajedno s predavačima Ekremom Dupanovićem i Irenom Miličević Vukoja.
Ono što nas očekuje ovih dana su intenzivni sastanci s predavačima na području Slovenije i Srbije, čija tržišta imamo u planu početkom 2024. Naravno da je izazovno, pokušavamo promovirati važnost znanja i različitih vještina u svijetu u kojem znanje i nije baš u modi kad je u pitanju sadržaj, ali mi nalazimo otvorena vrata gdje god dođemo jer susrećemo istomišljenike u svim područjima koji smatraju da samo znanjem, učenjem i širenjem horizonta možemo imati bolje društvo u kojem živimo mi i oni kojima ga ostavljamo”, ističe Radovniković Marković.
Ove poduzetnice i edukatorice se ne zaustavljaju na postignutom već imaju i ambiciozne planove za naredno razdoblje. Lida Hamar Paladin navodi da trenutno u montaži imaju sedam predavača, u procesu snimanja su s njih dvanaest, a na listi čekanja je više od njih sto.
“Paralelno s tim, kao ambasadorice Woman.Comm Cluba, Ivana i ja ćemo i dalje biti njihova produžena ruka u svijetu komunikacije. I kao što je Ivana rekla, Skill Box, kao što je to u Hrvatskoj, pozicionirati na tržište Bosne i Hercegovine, Slovenije i Srbije”, zaključuje Lida.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu