Jamnica i Nestlé sredinom listopada sklopili su strateško partnerstvo za prodaju Nescafe proizvoda na tržištu Hrvatske za tzv. Out Of Home kanal.
O tome kako je partnerstvo s Nestléom usklađeno sa strateškim ciljevima i misijom Jamnice da zadovolji raznolike potrebe svojih potrošača te kakvu ulogu ima Jamničino sudjelovanje u poboljšanju iskustva ispijanja kave za svoje kupce u Hrvatskoj govori Ante Pralija, direktor prodaje Jamnice.
Sinergija i kompatibilnost
“Jamnica je oduvijek težila razvoju, inovacijama i proširenju portfelja, a na tim temeljima nastavljamo graditi i dalje. Ovo partnerstvo od izuzetne je važnosti jer je usklađeno s našim strateškim ciljem, a to je da zadovoljimo raznolike potrebe svojih potrošača te im ponudimo proizvode za svaku prigodu i svaki trenutak u danu.
Tako i ovom suradnjom s Nestléom, radimo na proširenju svog portfelja prateći trendove i preferencije potrošača te im želimo ponuditi izvrsne proizvode i stvoriti okruženje u kojem će moći uživati u kavi na najbolji mogući način. S druge strane, Jamnica će, u sklopu ovog partnerstva, svojom snagom distribucije te iskustvom i znanjem u prodaji, omogućiti Nestléu da s novim brendom espresso kave u zrnu širi svoju prisutnost u ugostiteljstvu.
S obzirom na to da prvi puta ulazimo u kategoriju kave, planiramo ulagati u edukaciju i razvoj naših zaposlenika, formirat ćemo i poseban tim zaposlenika koji će raditi na poslovnom području kave, a u suradnji s našim partnerom Nestléom planira se otvaranje edukacijskog centra za naše partnere ugostitelje i njihovo osoblje.”
Suradnja se odnosi na tri segmenta: espresso kavu u zrnu za ugostiteljske objekte, BusinessToBusiness (B2B) samoposlužne aparate za kavu te instant cappuccino NESCAFÉ koji je lider u toj kategoriji. Nestlé ovim partnerstvom ulazi u ugostiteljski sektor s novim brendom NESCAFÉ espresso kave u zrnu, a Jamnica nastavlja razvijati poslovanje i širiti portfelj proizvoda za tzv. Out Of Home kanal čime će ‘’pokriti’’ veći broj prigoda u danu tijekom kojih se uživa u njihovim proizvodima.
“Za Jamnicu je ovo i prilika da uči i raste u kategoriji u kojoj do sada nije bila prisutna. Uza sve navedeno, suradnja s Nestléom jamči visoku kvalitetu proizvoda te omogućuje pristup bogatom međunarodnom iskustvu u različitim segmentima. Ukratko rečeno, kombinacija naše lokalne ekspertize i globalne stručnosti Nestléa stvara snažnu sinergiju koja će nam pomoći da maksimalno iskoristimo prilike na tržištu kave u Hrvatskoj”, govori Ante Pralija.
Kada je najavljena suradnja, istaknuta je i kompatibilnost Jamničinih prirodnih mineralnih voda s NESCAFÉ kavama pa se direktor prodaje Jamnice osvrnuo i na to kako se ovi proizvodi međusobno nadopunjuju te kako planiraju iskoristiti tu sinergiju na tržištu.
“Radi se o jednostavnoj stvari, odnosno navici, a to je da većina nas uz kavu pije vodu. Naše prirodne mineralne vode, Jana i Jamnica, koje su poznate po vrhunskoj kvaliteti, jedinstvenom mineralnom sastavu i spadaju među najpoznatije domaće brendove, savršen su i logičan dodatak NESCAFÉ kavama. Kombinacija svježine naših voda s bogatim okusom i aromom NESCAFÉ kava stvara uravnoteženo iskustvo koje će zadovoljiti i najzahtjevnije ljubitelje kave te ih ujedno i hidrirati.”
Prilika za učenje
No prije svega, ova suradnja ujedno je i prilika da Jamnica dodatno uči i raste u kategoriji u kojoj do sada nije bila prisutna.
“Prije nego smo uopće pokrenuli ovaj projekt, proveli smo detaljnu analizu tržišta u Hrvatskoj kako bismo bolje razumjeli potrebe potrošača, trendove i preferencije. Sam proces pripreme i dogovora projekta bio je dugotrajan, kompleksan i izazovan, ali je zato ponos svih nas koji smo na njemu radili bio još veći kada smo sve definirali i pokrenuli.
Idemo korak po korak: trenutno smo posvećeni NESCAFÉ espresso kavi u zrnu i cijelom procesu uvođenja tog brenda na hrvatsko tržište. Kako bismo to vrhunski odradili, formiramo kvalitetan i stručan tim, u suradnji s Nestléom educirat ćemo naše prodajne predstavnike, planiramo napraviti atraktivne pakete suradnje s našim partnerima ugostiteljima, a svakako očekujemo i podršku naših dugogodišnjih i tradicionalnih partnera u Out Of Home kanalu.
Što se tiče potrošača i ljubitelja kave, vjerujem da će njih razveseliti veća raznolikost i novi brend espreso kave u zrnu u kojem će moći uživati u ugostiteljskim objektima”, govori Pralija te dodaje kako će kroz Out Of Home kanal ponuditi ukupno šest brendova espreso kave. Ne krije i da planiraju obuhvatiti kompletno tržište Hrvatske i postati značajan igrač u ostvarenim volumenima i tržišnim udjelima.
“No, projekt je na samom početku i u ovom trenutku ne možemo otkriti detaljne planove i strategiju.”
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu