Danas je objavljen početak rada Udruge za promicanje i unaprjeđenje korisničkog iskustva, iskustva zaposlenika i razvoja proizvoda – CRO TX. Ova udruga, čiji je cilj preispitivanje klasičnih modela poslovanja i stavljanje čovjeka u središte, obećava revoluciju u načinu na koji doživljavamo iskustvo, bilo da se radi o zaposlenicima, klijentima, pacijentima, gostima ili građanima. Udruga je pokrenuta s vizijom Total Experience modela, koji spaja sve ove aspekte kako bi stvorio bolje iskustvo za sve.
Total Experience modeli su koncept koji se usredotočuje na stvaranje cjelokupnog i dosljednog iskustva za korisnike, klijente, zaposlenike i druge dionike u određenom okruženju ili kontekstu. Ovi modeli promiču ideju da iskustvo koje pojedinac ima s određenom organizacijom, proizvodom ili uslugom treba biti potpuno i uključivati sve aspekte interakcije. Total Experience modeli često se primjenjuju u turizmu, ugostiteljstvu, trgovina i svim drugim industrijama i djelatnostima gdje je ključno pružiti pozitivno i sveobuhvatno iskustvo korisnicima. Cilj je stvoriti lojalne korisnike, povećati zadovoljstvo zaposlenika i postići konkurentske prednosti putem izvanrednog iskustva koje ovaj model omogućuje. Vedrana Tonković, predsjednica Udruge, istaknula je važnost ove inicijative: “Naša Udruga prepoznaje da je vrijeme za promjenu. Kako bi postigli uspjeh, moramo staviti ljudske potrebe u središte naših aktivnosti. Total Experience model omogućuje nam da to postignemo i donese bolju budućnost za sve.”
Udruga CRO TX ima ambiciozan plan transformacije poslovnih praksi i postavljanja standarda koji će promicati bolje iskustvo korisnika, zaposlenika i razvoja proizvoda. Osnovna djelatnost Udruge obuhvaća organizaciju i provedbu različitih edukativnih inicijativa, kao što su radionice, treninge, okrugli stolovi, skupovi i predavanja s ciljem stručnog usavršavanja i osvještavanja ciljnih grupa Udruge. Također, planiraju provoditi istraživanja i analize iz područja rada Udruge te provoditi projekte usmjere na promociju primjene Total Experience modela. Gartner navodi kako će organizacije koje koriste ovaj model tijekom 2024. godine nadmašiti konkurenciju za 25 posto.
Ova udruga aktivno će surađivati s ključnim akterima i organizacijama koje promoviraju i razvijaju Total Experience modele i standarde, stvarajući time bogat ekosustav za daljnji napredak u ovim područjima. Izdavačka djelatnost s područja djelovanja Udruge također će biti značajan segment njezina rada.
Članovi Udruge su iskusni stručnjaci iz područja upravljanja iskustvima kupaca i zaposlenika, kao i upravljanja cjelokupnim životnim ciklusom razvoja proizvoda. Njihova stručnost i strast prema stvaranju pozitivnih promjena bit će ključni za postizanje ciljeva Udruge.
“Prvi zadatak Udruge je povećanje broja članova, kako pojedinaca tako i pravnih osoba, kako bi se uspostavio relevantan i raznovrstan ekosustav. Paralelno ćemo razmatrati prilike za osnivanje ispostava naše udrugu na području Europe.” naglasio je Boris Blumenschein, potpredsjednik Udruge i član Uprave InfoDoma.
Uz predsjednicu Udruge, Vedranu Tonković, potpredsjednika Borisa Blumenscheina, u osnivanju Udruge sudjelovali su Marina Dražić, zadužena za područje razvoja i kvalitete proizvoda te Vedran Prpić za područje iskustava zaposlenika.
CRO TX do kraja 2023. godine planira organizaciju meetupa i konferencija te sudjelovanje na regionalnim stručnim skupovima povezanima s njezinim djelatnostima.
Više informacija o Udruzi i njezinim projektima, dostupno je na službenoj web stranici Udruge CRO TX: www.crotx.org.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu