Jedinstven festival tenisica u regiji – “Sneakerville” – i ove je godine održan u Beogradu – uz još veći interes i na novoj, puno većoj lokaciji.
Naime nakon Luke Beograd, koja je nekoliko godina unazad bila mjesto okupljanja najvećih zaljubljenika u tenisice ili “patike”, predstavnika urbane kulture i omiljenih brendova, festival je premješten u impozantan prostor Beogradskog sajma.
Cijena nije tema
Jedan od prepoznatljivih arhitektonskih simbola Beograda ugostio je tako sve posjetioce u Hali 2. Njih više od 25 tisuća, koji su u samo jednom danu prošli sajamskim prostorom. Beograd je tako još jednom pokazao koliko je zaljubljen u “patike” i koliko je bitna kultura nošenja tenisica – pa makar one koštale i kao jedna prosječna plaća od 500-ak eura u Srbiji. Jer lifestyle ovdje počinje i završava tenisicama.
“Ove godine Sneakerville je posjetilo više od 25.000 ljudi. Imamo feedback od najbližih suradnika i izlagača prije svega – ovaj prostor je bio pun pogodak, sajamski i nekako se više uklopio u Sneaker priču. I definitivno smo i ove godine podigli ljestvicu za još jednu razinu više. Izlagača je i ove godine bilo malo više u odnosu na prethodnu. Navodim primjer VANS branda koji je prvi put ove godine sudjelovao.
I sada znamo da nas za sljedeću čekaju još dva brenda – ali oni su iznenađenje. Definitivno raste interes samih brendova, a mi se trudimo da guramo više i dalje, da se prepoznamo i s lokalnim, manjim brendovima s kojima dijelimo istu viziju i koji nam se žele priključiti u još u većem broju. Svi oni su jako važan dio naše zajednice”, rekla je Jelena Novaković iz kompanije SportVision i organizacije Festivala.
No, festival nije bio samo izložbeni prostor tenisica, događalo se puno toga. Pored dobro poznatih imena kao što su Nike, Adidas, Reebok, New Balance, Puma, Converse i Vans, tu je bio kultni beogradski dućan s tenisicama Tike, pa onda i Buzz, Remiks i Dunk Shop koncepti, kao i brojni lokalni brendovi.
Svi okupljeni mogli su i besplatno isprobati usluge tattoo umjetnika, šminkera i barbera, a postojale su mnogobrojne radionice prepravljanja i crtanja na tenisicama. Najpopularniji “hipster” domaći food brendovi također su bili prisutni na festivalu – od burgera i craft piva do slastica. Cijelo je događanje bilo popraćeno muzikom, a navečer je krenuo i bogat koncertni program.
Interes i u Hrvatskoj
Inače za dućan “Tike”, koji je dio SportVisiona, koji je organizator festivala, vlada ogroman interes i u Hrvatskoj i to zbog neobičnih modela koji se ne mogu svagdje nabaviti. Za sada imaju internet stranicu s hr domenom i redovito primaju velik broj upita kada se otvaraju i izvan Srbije.
Isto tako nameće se pitanje kada će i sam “Sneakerville” prijeći granicu. “To je nešto o čemu se već uveliko razmišlja, jer naša kompanija posluje sada već u 13 zemalja regije, Balkana i centralne Europe, te je to zaista logičan korak. I sada već to svi očekuju. Nećemo žuriti, ali smo sigurni da to nije tako daleko,” rekla je Jelena.
Otkrila je kako su najtraženiji modeli tenisica u Srbiji trenutno Nike SB Dunk, Nike Jordan 4, New Balance 9060 i Adidas Samba OG. Pravi znalci sigurno ih već imaju u svojoj kolekciji.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu