Njemački ministar prometa, Volker Wissing, naglasio je na konferenciji u Münchenu da nema alternative e-gorivima ili sintetičkim gorivima. Ovo stajalište sugerira da će se čak i nakon 2035. godine u Europskoj uniji i dalje prodavati dizelski i benzinski automobili. Očito je da se ovim potezom želi spasiti znatan dio njemačke autoindustrije, kao i povezanih sektora kao što su dobavljači i proizvođači komponenti za motore. Međutim, ključna pretpostavka je da ta sintetička goriva moraju biti proizvedena bez emisija CO2, tj. korištenjem električne energije dobivene iz održivih izvora, piše HAK revija.
Ministar Wissing je također istaknuo da je korištenje sintetičkih goriva neophodno za postizanje ciljeva zaštite klime, što ukazuje na jasnu namjeru Njemačke da i nakon 2035. godine nastavi proizvoditi i prodavati vozila s unutarnjim sagorijevanjem, uključujući pomorski i zračni promet. Međutim, izazov ostaje učiniti e-goriva dostupnima, što zahtijeva potporu države putem međunarodnih certifikacija i standarda.
Važno je napomenuti da Njemačka trenutno ne proizvodi sintetička goriva, ali bi to bilo moguće u regijama s obiljem obnovljivih izvora energije, kao što je primjerice Maroko. Njemačka vlada također razmatra porezne poticaje kako bi subvencionirala sintetička goriva i električne automobile, pokušavajući ih učiniti pristupačnijima. Konačna sudbina proizvodnje i cijena sintetičkih goriva ostaje neizvjesna, a to bi moglo biti povezano s mogućnošću vožnje skupih sportskih automobila s benzinskim motorima u budućnosti.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu