Nijemci sve češće svoje omiljeno piće naručuju u kafićima i restoranima. Ne, nije pivo, nego – kava. Potrošnja je u drugom tromjesečju ove godine bila šest posto veća nego prije godinu dana, kada su ukinuta epidemiološka ograničenja zbog korona virusa, piše dpa, a prenosi Feniks magazin.
Usporedba s 2022. u cjelini još jasnije pokazuje uzlazni trend: oko 11 posto više kavopija naručilo je svoje omiljeno piće u restoranima u drugom tromjesečju, objavila je Njemačka udruga kave.
Kava je daleko najpopularnije piće u Njemačkoj, ispred mineralne vode i piva. Potrošnju ne smanjuje niti povećana inflacija, a time i poskupljenja kave.
“Od pića za elitu, preko simbola gospodarskog čuda nakon svjetskih ratova, do prašnjave slike iz devedesetih, kada se moglo izaći s bokalom, ali se nije imalo kave “za ponijeti” “, prisjetio se evolucije kave Holger Preibisch iz udruge.
Novi uspon kava je doživjela u prvom desetljeću ovog stoljeća. “Kafići, caffe barovi i kafići otvarani po američkom uzoru. Cappuccino i kava za van postali su moderni suputnici svakodnevnog života.”
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu