Staničić: Okrećemo se premium segmentu u promociji

Autor: Poslovni dnevnik , 09. srpanj 2023. u 22:00
Direktor Hrvatske turističke zajednice (HTZ) Kristjan Staničić/I. Čagalj/PIXSELL

Staničić je u Splitu držao koordinacijski sastanak s predstavnicima turističkih zajednica s područja Splitsko-dalmatinske županije.

Direktor Hrvatske turističke zajednice (HTZ) Kristjan Staničić najavio je da će se veći naglasak u promociji Hrvatske kao turističke destinacije staviti na premium segment, odnosno goste koji više putuju, a ne samo u ljetnoj sezoni, i koji više troše.

“Napravit ćemo zaokret u brendiranju i promociji Hrvatske kao kvalitetne turističke destinacije i dat ćemo veći naglasak na premium segment, dakle na goste koji više putuju, a ne samo u ljetnoj sezoni i koji više troše.

To ne znači da nećemo imati i drugih gostiju, koji imaju nešto manju platežnu mogućnost, upravo zato što Hrvatska ima takvu strukturu turističke ponude,” rekao je Staničić govoreći o Strateškog marketinškom i operativnom planu hrvatskog turizma za razdoblje od 2023. do 2027.

Staničić je u Splitu držao koordinacijski sastanak s predstavnicima turističkih zajednica s područja Splitsko-dalmatinske županije. Sastanku su, uz direktoricu Turističke zajednice Splitsko-dalmatinske županije Ivanu Vladović, nazočili i predstavnici 32 turističkih zajednica gradova i općina iz županije.

Po njegovim riječima, turistički sektor iskusit će novi zamašnjak investicija ne samo u smještajne kapacitete, nego i u turističke atrakcije, a naglasak će se ubuduće staviti i na motive dolazaka turista izvan sezone – poslovni turizam, povijesnu baštinu i kongrese.

Komentirajte prvi

New Report

Close