Direktor Hrvatske turističke zajednice (HTZ) Kristjan Staničić najavio je da će se veći naglasak u promociji Hrvatske kao turističke destinacije staviti na premium segment, odnosno goste koji više putuju, a ne samo u ljetnoj sezoni, i koji više troše.
“Napravit ćemo zaokret u brendiranju i promociji Hrvatske kao kvalitetne turističke destinacije i dat ćemo veći naglasak na premium segment, dakle na goste koji više putuju, a ne samo u ljetnoj sezoni i koji više troše.
To ne znači da nećemo imati i drugih gostiju, koji imaju nešto manju platežnu mogućnost, upravo zato što Hrvatska ima takvu strukturu turističke ponude,” rekao je Staničić govoreći o Strateškog marketinškom i operativnom planu hrvatskog turizma za razdoblje od 2023. do 2027.
Staničić je u Splitu držao koordinacijski sastanak s predstavnicima turističkih zajednica s područja Splitsko-dalmatinske županije. Sastanku su, uz direktoricu Turističke zajednice Splitsko-dalmatinske županije Ivanu Vladović, nazočili i predstavnici 32 turističkih zajednica gradova i općina iz županije.
Po njegovim riječima, turistički sektor iskusit će novi zamašnjak investicija ne samo u smještajne kapacitete, nego i u turističke atrakcije, a naglasak će se ubuduće staviti i na motive dolazaka turista izvan sezone – poslovni turizam, povijesnu baštinu i kongrese.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu