Prijepori oko cijene i duljine broda za liniju Bar – Bari

Autor: Poslovni dnevnik , 04. srpanj 2023. u 05:33
Tradicija linije Bar - Bari - Bar duga je više od šest desetljeća i važna je za Crnu Goru/Z. Barišin/PIXSELL

O nabavi odgovarajućeg trajekta koji bi nastavio tradiciju plovidbe Svetog Stefana na liniji Bar – Bari – Bar razgovara se još od 2017.

Putnički brod AF Francesca ne odgovara potrebama linije Bar – Bari – Bar, a starost od 44 godine ne preporučuje ga za kupnju, posebno ne za cijenu od šest milijuna eura, ocijenili su iz stranke Biram Crnu Goru.

Član predsjedništva te stranke Ćazim Alković naveo je da je nevjerojatno da su Odbor direktora i Skuština dioničara Barske plovidbe na nedavno održanim sjednicama mogli donijeti odluku o kupnji navedenog broda.

“Taj brod ne odgovara potrebama linije Bar – Bari – Bar, a njegova starost od 44 godine ne preporučuje ga za kupovinu, posebno ne za tu cijenu”, istaknuo je Alković naglasivši da se, iako Barani s nestrpljenjem čekaju putnički brod koji će biti u vlasništvu Barske plovidbe i koji će Bar ponovo povezati s Barijem, ne smije srljati u još veću pogrešku i pogrešnim izborom obesmisliti i degradirati svijetla tradicija duga šest desetljeća.

O nabavi odgovarajućeg trajekta koji bi nastavio tradiciju plovidbe Svetog Stefana na liniji Bar – Bari – Bar razgovara se još od 2017., a sve analize, ističe Alković, pokazale su da je neophodno nabaviti manji trajekt koji bi zadovoljavao zahtjeve međunarodnih konvencija i koji bio bio ekonomičan, kako s aspekta potrošnje goriva, tako i s aspekta održavanja.

“Francesca je duga 148 metara, a poznavatelji kažu da troši 30 tona nafte na dan! Vrlo su vjerojatne informacije da je održavanje izuzetno skupo i da se rezervni djelovi mogu naći samo na grobljima brodova u Kini i Indiji”, kazao je Alković dodavši kako čudi što nitko nije razmatrao dužinu operativne obale na gatu V- koju 148 metara duga AF Francesca značajno premašuje.

Komentirajte prvi

New Report

Close