Air Serbia je trebala krenuti sa tri noćna leta od 12. lipnja za Sarajevo. Kako su letovi stavljeni u sistem 26. maja, dakle 18 dana prije prvog leta nije bilo sumnje da će se isti i desiti.
No, kompanija je prije par dana letove prolongirala na 1. srpnja te je od tada trebala operirati svakodnevno, uz drugi dnevni let ponedjeljkom, srijedom i subotom.
Postavlja se pitanje kako je moguće da kompanija 18 dana prije nije mogla sa sigurnošću planirati operacije i da se u tako kratkom roku morala predomisliti. Koliko novaca i potencijalnih putnika je pritom izgubila?, piše Zamaaero.
Dobri poznavatelji industrije, međutiom, nisu inznenađeni ovim potezom jer Air Serbia već neko vrijeme ima problema s letovima.
No, potom je samo par dana kasnije potpuno otkazala tri noćna leta za Sarajevo i sada ih ove sezone neće imati, već će letjeti 7 dnevnih letova u drugom podnevnom valu, bez i jednog noćnog leta.
“Nažalost ovakve stvari se u zadnje vrijeme dešavaju Air Serbiji, te ista prolongira početak letova, otkazuje letove i ima ogromna kašnjenja. Sve to skupa će i te kako imati utjecaja na finansije kompanije, ali i ozbiljno udariti na imidž kompanija.
Sve je više nezadovoljnih putnika koji javno negoduju nad ovakvim ponašanjem. Istinski šteta obzirom na ostale pozitivne stvari kompanija kao što je ogromna ekspanzija, vrhunska agilnost, rad na floti, profitabilnosti… – piše Zamaaero.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu