Švedski lanac maloprodaje odjeće Hennes & Mauritz (H&M) preliminarno je u četvrtak izvijestio o slabijem rastu prihoda u drugom fiskalnom tromjesečju jer je prodaju ljetne odjeće pogodilo hladno vrijeme na ključnim im tržištima.
Neto prihod iznosio je u tromjesečnom razdoblju zaključno sa svibnjem 57,6 milijardi kruna (5,36 milijardi dolara) i bio je za šest posto veći nego u istom prošlogodišnjem razdoblju.
U prvom fiskalnom tromjesečju poskočio je za 12 posto.
Prihod iskazan u lokalnim valutama zadržao se na razini istog prošlogodišnjeg razdoblja.
Hladno vrijeme u Europi tijekom proteklih nekoliko mjeseci utjecalo je, kako navode, na potražnju za ljetnom odjećom. Švedski brend više je izložen sjevernoj Europi od nekih konkurenata, poput Inditexa, vlasnika Zare, čije je najveće tržište u toplijoj Španjolskoj.
H&M-u je pak najveće pojedinačno tržište Njemačka, podsjeća Reuters.
U švedskoj kompaniji optimističniji su u procjenama za netom započeti treći fiskalni kvartal, ističući dobar početak lipnja.
Cjelovito izvješće o rezultatima poslovanja u drugom fiskalnom kvartalu bit će objavljeno krajem mjeseca.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu