– Plan je bio da se mreža hrvatskih autocesta dovrši do 2030. No postoje naznake da bi ona mogla biti dovršena i puno ranije. Naime, u Hrvatskim autocestama pri kraju je dogovor s bankama o velikom refinanciranju dugova u rujnu. Radi se o milijardi i 572 milijuna eura. Dodatno bi se ta tvrtka trebala zadužiti za još 600 milijuna i time osigurati sredstva za dva velika i važna projekta, piše HRT.
Time bi se dovršila gradnja mreže autocesta u Hrvatskoj.
Jedna dugo očekivana dionica spojit će Rijeku s autocestom A1, riječ je o trasi Križišće – Žuta Lokva. Drugi važan projekt je izgradnja autoceste do Dubrovnika u dva dijela. Prva dionica je od Metkovića do čvora Pelješac. Druga će prolaziti kroz Dubrovačko primorje i završavat će iznad Dubrovnika. Ona bi u cijelosti prolazila hrvatskim teritorijem, a bila bi podijeljena na dvije poddionice koje bi se vezivale na Pelješki most. Po kilometru to bi mogla biti najskuplja autocesta u Hrvatskoj zbog iznimno zahtjevnog terena.
Ministar mora, prometa i infrastrukture Oleg Butković nije želio precizirati konkretan datum dovršetka gradnje autocesta.
– Teško je u ovom trenutku reći do kad bi to bilo gotovo. Jer za neke dionice postoje građevinske dozvole, a za neke ne. To vam je uvijek natječaj, žalbeni postupci itd. Vrlo je nezahvalno govoriti o rokovima međutim dogovor je bio da ćemo mi kompletnu autocestovnu mrežu u RH uključujući i jadransko-jonski koridor dovršiti 2030., no ukoliko bi uspjeli s ovim zaduženjem mi bi vrlo brzo raspisali natječaj, napali bi obje dionice i to bi bilo puno prije gotovo od 2030.godine, rekao je Butković.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu