Higijenski i proizvodi za čišćenje kategorija je koja na globalnoj razini ostvaruje kontinuirani godišnji rast mjeriv u milijardama dolara. Predviđa se da će globalno tržište jednokratnih higijenskih proizvoda sa 173,57 milijardi dolara u 2022. narasti na 273,44 milijarde dolara do 2029., uz stopu rasta od 6,7%. Istovremeno, veličina globalnog tržišta proizvoda za čišćenje 2022. iznosila je 106,33 milijarde USD, a očekivana stopa daljnjeg rasta projicira se na 4,4%. No te brojke nikoga ne bi trebale čuditi budući da se radi o proizvodima koji se upotrebljavaju svakodnevno i nužni su u kućanstvima, zbog čega je ova industrija iznimno kompetitivna i ulaže znatne napore kako bi si osigurala stabilnu potrošačku bazu.
U uistinu velikoj ponudi renomiranih inozemnih proizvođača, na hrvatskom tržištu ističe se i jedan regionalni igrač. U samo dva desetljeća postojanja, Violeta d.o.o. postala je sinonim za kvalitetu i sastavni dio brojnih kućanstava. Pristup kreiranja proizvoda za potrošače i njihove potrebe formula je uspjeha koji godinama prati ovaj, sada već mnogima, omiljeni brend. Tako su i u razvoju novog deterdženta za pranje posuđa – koji je upravo ovih dana stigao na police trgovina – potrošači ponovno bili fokus. Naime, u anketama koje su prethodile razvoju linije istaknuli su da im je u tom procesu najvažnije vrijeme pranja i postojanost pjene te je na temelju tih naoko jednostavnih zahtjeva nastao ‘Vio’. Prilikom predstavljanja koncepta potrošačima ‘Vio’ je dobio najveće ocjene: 89% ih je navelo da izgleda atraktivno, 86% ocijenilo snažnim i efikasnim, za njih 82% pravi je ekspert za čišćenje, a 80% ga smatra inovativnim brendom. Na tzv. blind testu se pak pokazao jednako kvalitetnim kao i prvi vodeći proizvod na hrvatskom tržištu!