Umjetna inteligencija na hrvatskim ulicama, za one koji prate rad tvrtke za vanjsko oglašavanje Go2Digital, zapravo i nije neko iznenađenje. No, u moru vijesti o potencijalima i opasnostima novih tehnologija, možda će vas zanimati kako se neka od tih postignuća već uspješno provode i kod nas.
Jeste li se i vi našli među više od 200.000 ljudi koji su naišli na „addressable“ interaktivni digitalni citylight s kreativom na temu recepata? Prema našim podacima, šanse da jeste posebno su velike ako pripadate dobnoj skupini do 30 godina. Budući da vas je to očito zainteresiralo, otkrit ćemo vam poneku tajnu o tome što se događa s druge strane, u svijetu koji koristi „big data“ ili jednostavno rečeno podatke koji omogućuju tehnologiji da prepozna vašu dob i prikaže vam kreativno rješenje stvoreno baš za vas!
Prva kampanja Podravke i Go2Digitala koja koristi „big data“ pravovremeno je prikazivala oglase relevantne za točno određenu ciljnu skupinu na lokacijama u Zagrebu (City Center One East, City Center One West i Importanne okretište), Splitu (Marmontova), Rijeci (Tower Centar), Osijek (Portanova) i Zadar (obala).
A kako to zapravo „radi“? Posebni senzori reagiraju na vaše poglede prema citylightu i „prepoznaju“ kreativu – u ovom slučaju recepte s Coolinarike – koju će vam prikazati s obzirom na dobnu skupinu u koju se ubrajate: ova je kampanja pokretala sadržaje zaključujući jeste li mlađi ili stariji od 30 godina. Korišteni su vrhunski računalni programi za dohvaćanje podataka, praćenje operacija, metriku aplikacija, podatke senzora Interneta stvari i analitiku u stvarnom vremenu. Zvuči komplicirano? Ne brinite, tim dijelom naši stručnjaci neće zamarati ni prolaznike i primatelje poruka ni potencijalne klijente. Kreativa i pametno korištenje naprednih alata dio su svakodnevnog posla tvrtke Go2Digital, a uz pravovremeno targetiranje ciljnoj skupini odabrana poruka sigurno pristiže onima kojima je i namijenjena.
Rezultati govore sami za sebe: recepte prilagođene upravo njihovoj dobnoj skupini vidjelo je čak 241.903 ljudi.
Treba li se bojati umjetne inteligencije? Mi bismo rekli sigurno „ne“ kada vam donosi zdrave recepte za doručak, ručak i večeru. A kad je već ovdje, iskoristimo je na najbolji mogući način.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu