AD Plastik Grupa multinacionalna je kompanija koja surađuje s najpoznatijim svjetskim proizvođačima automobila, od rane faze razvoja do finalnog proizvoda. Novi materijali i tehnologije, digitalizacija, robotizacija, sigurnost i kvaliteta, trendovi su automobilske industrije kojima se svakodnevno prilagođava na svojih osam proizvodnih lokacija u pet zemalja.
Svoje poslovanje zasniva na više od trideset i pet godina dugoj tradiciji, iznimnoj stručnosti i predanom radu svojih zaposlenika. Njihova strast i znanje utkani su u razvoj i realizaciju svakog proizvoda, a usmjerenost na potrebe kupca, održavanje visoke kvalitete i konkurentnosti, temelji su daljnjeg razvoja i uspješnosti.
Profesionalnost, motiviranost i predanost svakog pojedinca, ključni su razlozi dugogodišnjeg uspješnog opstanka na izazovnom i specifičnom tržištu automobilske industrije. Kontinuirano se radi na iznalaženju ekološki prihvatljivijih rješenja, tehnologija i materijala, a sve u cilju smanjenja težine vozila, njihovih emisija i očuvanja okoliša. Istovremeno, briga o svim svojim dionicima, a posebice svojim zaposlenicima, provodi se prepoznavanjem njihovih potreba i potencijala.
Održivo poslovanje
Održivo poslovanje jedna je od osnovnih odrednica kojima se AD Plastik Grupa vodi pri razvoju i definiranju svojih ciljeva, strategija i politika. Integrirano je u sve segmente rada i dio je korporativne kulture kompanije, ali zelena tranzicija dugoročan je proces koji se svakodnevno živi i nadograđuje.
Kontinuirano unaprjeđenje procesa, na dobrobit svih svojih dionika, misija je kompanije koja za cilj ima poslovanje u harmoniji sa svojim okruženjem. Zelena ekonomija osnovna je premisa održivosti našeg planeta i uspješne poslovne budućnosti, a AD Plastik Grupa svoj gospodarski rast, razvoj i dugoročnu profitabilnost temelji na kvalitetnom upravljanju koje doprinosi društvenoj i ekološkoj dobrobiti.
Raznolikost, zaštita ljudskih prava i politika jednakih mogućnosti dio su korporativne kulture koja se njeguje i promiče dugi niz godina. Bez obzira na promjenjive i otežane uvjete poslovanja, poštivanje osobnog integriteta svakog pojedinca ključni su kriteriji upravljanja, zapošljavanja i napredovanja.
Pri odabiru kandidata odluke se temelje isključivo na kvalifikacijama i kompetencijama, a osobne razlike ni u kom slučaju ne utječu na proces odlučivanja, čime se razvija poslovno okruženje u kojem se s poštovanjem odnosi prema zaposlenicima i svim ostalim dionicima.
Prepoznavanjem potreba zaposlenika te učinkovitim usmjeravanjem njihovog osobnog i profesionalnog razvoja AD Plastik Grupa gradi poticajno, zdravo i sigurno radno okruženje koje će omogućiti ostvarenje njihovih po-tencijala u cijelosti i osigurati da se njihova dobrobit na poslu nastavi poboljšavati prateći transformaciju profesija unutar automobilske industrije.
U kompaniji se razvija i potiče kultura razmjene zna-nja i iskustava u vrlo dinamičnom, internacionalnom i multikulturalnom okruženju. Tako se unaprjeđuju standardi kvalitete proizvoda, usluga i načina rada. Zahtjevi i ponašanja krajnjih korisnika automobila nezaustavljivo se mijenjaju i stvaraju se drugačije navike mobilnosti.
Bolje performanse vozila mijenjaju korisnička iskustva te pomiču granice personalizacije vozila. Stoga se istraživanje i razvoj polimernih materijala stalno razvijaju i unapređuju jer njihove karakteristike zadovoljavaju potrebe automobila budućnosti. Izazovi su to i prilike za AD Pla-stik Grupu s kojima se uspješno suočava nudeći svojim kupcima kvalitetu, partnerstvo i pouzdanost poslovanja.
Razvoj automobilske industrije doživljava svoju renesansu, ubrzano se radi na iznalaženju novih materijala i tehnologija koji će vozila učiniti laganijima i sigurnijima. Sve je usmjereno prema razvoju vozila na električni pogon koja polako, ali sigurno, sve veći udio zauzimaju među novoregistriranim vozilima.
Europa kroči prema ugljičnoj neutralnosti, a u skladu s time AD Plastik Grupa intenzivno radi na prilagodbama i unaprjeđenjima. Nedvojben je smjer automobilske industrije prema održivom razvoju, a to je segment u kojem kompanija želi ponuditi dodanu vrijednost na tržištu.
Širenje portfelja
Smanjenje težine vozila jedan je od glavnih prioriteta automobilske industrije pa sve više polimernih komponenti čini sastavni dio vozila. Nova električna vozila trebaju biti pristupačnija, a istovremeno maksimalno sigurna i kvalitetna, modernog dizajna i performansi. Individualne potrebe krajnjih kori-snika svakodnevno pomiču granice personalizacije vozila, a potraga za održivim rješenjima i ekološkim materijalima već je postala dio svakodnevice unutar industrije.
Stoga su proizvođači automobila nastavili ulaganja i razvoj novih električnih modela, koji su sve učinkovitiji, autonomniji i dostupniji. Prilika je to za AD Plastik Grupu koju će sigurno iskoristiti za širenje portfelja svojih proizvoda i kupaca. U skladu s time, kontinuirano se radi na istraživanjima materijala, u cilju iznalaženja što kvalitetnijih, održivijih i sigurnijih rješenja za nova vozila budućnosti.
Sigurno je kako novi trendovi razvoja automobilske industrije otvaraju dodatni prostor laganijim polimernim materijalima, što je prilika za AD Plastik Grupu kojoj su razvoj i proizvodnja komponenti s dodanom vrijednošću strateška odrednica daljnjeg razvoja i
rasta.