Brand Juicefast, nastao iz poduzetničkog debija braće Davida i Marka Dravinca, izborio se za nove ulagače čiji bi renome mogao privući i pažnju drugih investitora.
Povjerenje i kapital u ovaj brzorastući u food-tech startup uložile su “zvijezde” hrvatske startup scene – osnivači globalno renomiranih Bellabeata i Rimca – Sandro Mur i Mate Rimac. Mur već dulje slovi kao jedan od najaktivnijih startupovaca – ulagača u mlade kompanije, a, kako sam kaže, i Rimac je u posljednjih nekoliko godina kapitalom podržao i nekoliko domaćih poslovnih pothvata u ranim fazama razvoja.
“Juicefastove sam proizvode privatno koristio te kroz vrijeme shvatio koliki je potencijal. Navikli smo da se u tech sektoru događaju najveći iskoraci startup industrije, ali siguran sam da su zdrave životne navike i sve ono što Juicefast predstavlja – budućnost.
Imaju viziju i strast, a uz našu podršku i resurse, i priliku da rastu. Ovo još jedan korak prema stvaranju uspješnih hrvatskih brendova koji će osvojiti svijet”, izjavio je Mur. Treba napomenuti da je Juicefastu sa svojim prirodnim sokovima i obrocima i prije ove investicije (vrijednost nije otkrivena) išlo jako dobro.
Lani je u njih pola milijuna eura uložio Feelsgood fond, rast je prihoda bio je strelovit: 2020. iznosio je 1,5 milijuna kuna, potom skočio na 2,8 milijuna, da bi posljednja brojka dosegnula 6,5 milijuna kuna.
“Na tržištu Hrvatske imamo više od 50.000 klijenata i 500 mjesečnih pretplatnika. Nedavno smo otvorili i tržište Slovenije. Tvrtka trenutno ima 20 zaposlenih, ali planiramo nova zapošljavanja”, otkrio je osnivač Juicefasta David Dravinec.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu