Sparkasse banka u Njemačkoj upozorava svoje klijente na novu prevaru. Kriminalci se raznim trikovima ponovno pokušavaju dočepati novca. Nakon što je banka prije nekoliko dana upozorila na phishing napade putem maila i SMS-a, sljedeći napad već je u tijeku: i to putem WhatsAppa!
Kako navode njemački mediji, prevaranti s klijentima stupe u kontakt putem popularne platforme za slanje poruka. Sparkasse logo je postavljen kao profilna slika.
Prevaranti se pretvaraju da su IT odjel
Sparkasse javlja da se to vidi i iz činjenice da račun prevaranta vodi pod uobičajenim telefonskim brojem. Unatoč tome, prevaranti se pretvaraju da su djelatnici odjela za IT sigurnost i pokušavaju prevariti korisnike i usmjeriti ih na poveznicu.
Nakon što klijent klikne na poveznicu, moguće je da mu se ukrade identitet ili njegov novac, piše Fenix.
Sparkasse: Ovo definitivno ne biste trebali raditi
Sparkasse banka hitno upozorava svoje klijente: “Ni pod kojim okolnostima ne smijete odgovoriti na zahtjeve u WhatsApp porukama koje su navodno od banke. Osim toga, korisnici nikada ne bi trebali dati TAN broj drugoj osobi. Push TAN naloge trebate odobriti samo kada vi vršite transakciju”.
Računalni tim za hitne slučajeve iz Sparkasse preuzeo je slučaj ove prevare. Od klijenata koji su primili sumnjive WhatsApp poruke sada se traži da kontaktiraju banku.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu