Osiguravajuće društvo Allianz Hrvatska je u 2022. godini ostvarilo bruto premijski prihod u iznosu od 196,3 milijuna eura (1,47 milijardi kuna), odnosno 20,3 % više u odnosu na prethodnu godinu.
Bruto dobit dosegla je rekordnih 20,7 milijuna eura (156 mil. kuna), što je za 4,1 milijuna eura (31 mil. kuna) više u odnosu na godinu prije, ponajprije zahvaljujući profitabilnosti neživotnih osiguranja.
Ostvarenjem rekordnih poslovnih rezultata u bruto premijskom prihodu i bruto dobiti u 2022. godini, Allianz Hrvatska je povećao svoj tržišni udio na 11,67 % te potvrdio strategiju rasta kao broj jedan svjetski osigurateljni brend.
Tržišni udjel
Rast je zabilježen u svim segmentima poslovanja. U neživotnim osiguranjima bruto premija je rasla 14,5%, a bruto dobit 27,4%, ponajviše zahvaljujući rastu u imovinskim i zdravstvenim osiguranjima te snažnom rastu podružnice Allianz Slovenija u kojoj je zabilježen rekordan rast bruto premije od 47,7%. U životnim osiguranjima bruto premija rasla je 30,8%, podjednako u svim segmentima ponude.
Omjer solventnosti Allianza na kraju 2022. godine iznosio je visokih 189% odnosno 215% uz EUR pretpostavke, čime uz ostvareni kombinirani omjer od 89,2 % Allianz Hrvatska svojim klijentima i investitorima šalje snažnu poruku o sigurnosti njihovog poslovanja.
Kapitaliziranost društva za osiguranje ključna je u ostvarenju jamstva ispunjenja svih obveza te iznimno važna za stabilnost kompanije. Unatoč izazovnim vremenima, ponajprije uzrokovanih ratom u Ukrajini, rastom inflacije i kamatnih stopa, iz Allianza ističu kako su rekordni poslovni rezultati ostvareni zahvaljujući pomno osmišljenoj strategiji, ulaganju u tehničku izvrsnost, detaljnim operativnim planovima te izvanrednom doprinosu svih njihovih zaposlenika i povjerenju klijenata koje im je od iznimne važnosti.
Zadovoljstvo klijenata
Osim odličnih rezultata u kojim je zabilježen rast bruto premije, bruto dobiti i tržišnog udjela, Allianz Hrvatska ostvario je pozitivne rezultate u mjerenjima zadovoljstva klijenata i zaposlenika koje svakodnevno provode u svim segmentima poslovanja kroz kontinuirani proces prikupljanja povratnih informacija.
Njihovu kvalitetu i uslugu klijenti su u 2022. godini ocijenili ukupnom ocjenom 4,6 od mogućih 5,0, što je rezultat Allianzovih ulaganja u proizvode i digitalni razvoj kako bi svojim klijentima omogućili što kvalitetniju i bržu uslugu. U 2022. godini su zabilježili najbržu isplatu štete, i to samo dva sata od prijave štete.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu