Zagrebačka tehnološka tvrtka Master Food & Beverage već tri godine modernizira domaće i inozemne kafiće i restorane svojim inovativnim IT uslugama, a trenutno su njihovi cjenici i jelovnici prisutni u više od 4000 ugostiteljskih objekata i na desetak jezika.
Novitet u njihovom poslovanju je da i sve više postaju fintech kompanija, odnosno da se preko njihovih aplikacija i usluga može verificirano obaviti i plaćanje putem svih kartičnih i digitalnih modela.
Kako pojašnjava Pero Pehar, osnivač i direktor Master F&B-a, u ovom projektu su im partneri dvije renomirane banke tako da svi klijenti, a isto tako i posjetitelji kafića i restorana, mogu koristiti ove financijske opcije bez obzira u kojoj su banci i koje kartice imaju.
Plaćanje i bez POS uređaja
”Ovo dolazi do izražaja u postojećoj situaciji kad većina ljudi sa sobom nosi malo ili nimalo gotovine te se plaćanje karticama ili mobitelima postavlja kao nužnost za svakog ugostitelja ili trgovca. Ono što mi dodatno nudimo je online plaćanje, tzv. SoftPos te POS terminali. To znači mogućnost da se plaćanje pouzdano obavi i bez posebnog POS uređaja, samo putem bilo kojeg mobitela koji ima ovu aplikaciju”, kazao je Pehar.
Dodaje da Master F&B kroz suradnju s Viva Wallet, vodećom europskom digitalnom neobankom temeljenom u cloud-u omogućuje plaćanja bilo gdje, bilo kada, uz vrhunsku tehnologiju i fintech inovacije. Inače Viva Wallet je prva u Europi lansirala “end-to-end” softPOS rješenje prije nekoliko godina, pružajući beskontaktna plaćanja istovremeno na 24 EU-tržišta a tako je softPOS po prvi put zaživio i u Hrvatskoj. “Tap-on-Phone” Viva Wallet POS aplikacija pretvara bilo koji pametni Android uređaj ili mobitel u kartični terminal. Tvrtke tako mogu zaprimati beskontaktna plaćanja i plaćanja PIN-om kroz glavne međunarodne i lokalne kartične sheme te putem digitalnih novčanika. Danas je to ukupno preko 30 načina plaćanja. “Stvarno se radujemo zbog ovog partnerstva i integracije najsuvremenije Viva Wallet “plug-and-play” tehnologije plaćanja kroz inovativno rješenje tvrtke Master F&B koje dovodi do optimalnog korisničkog iskustva i učinkovitog poslovanja na temelju brzine isporuke kao i brzine usluge. Ovo partnerstvo dio je našeg ekskluzivnog ISV programa s neovisnim software developerima gdje je Viva Wallet pozicionirana da pruži vrhunsku poslovnu potporu kod prihvaćanja i stjecanja plaćanja za proizvode i usluge koje bi te tvrtke mogle ponuditi bez obzira na njihovu veličinu ili tip djelatnosti. Naša inovativna platforma nudi do sad neviđene prednosti plaćanja i produktivnosti za bilo koje internetsko poslovanje, bilo da je riječ o malom i srednjem poduzetništvu ili tržištu s više prodavača u više zemalja, kao što je Master F&B. Osiguravamo kvalitetu usluge kroz lokalnu podršku, nesmetano plaćanje i pojednostavljeno poslovanje,” rekao je Alan Vukomančić, Viva Wallet Country Manager.
Za sada Master F&B ima dva paketa usluga, jedan jednostavniji za kafiće i drugi napredniji za restorane. Kafići uglavnom uzimaju paket s QR kodom koji vodi izravno na personaliziranu stranicu konkretnog ugostiteljskog objekta sa svom njihovom ponudom, bez potrebe za skidanjem cjenika u PDF-u.
Jelovnici u restoranima olakšavaju izbor i naručivanje usluge, informirajući ih o artiklima. To posebno dolazi do izražaja u turističkoj sezoni koju karakteriziraju velike vršne gužve i često nestručna radna snaga kad aplikacija, koja je višejezična, brzo i efikasno stranim gostima pojasni npr. što je to pašticada, kako se sprema, a mogu i kliknuti na kratki video iz konkretne kuhinje da vide kako se sprema i poslužuje.
Takvo pojašnjenje konobar koji nije iz Dalmacije, a često ni i iz Hrvatske, teško može dati gostu u kratkom roku.
“Procjene su da ova aplikacija može korisniku, ugostitelju povećati prihod i za 30% jer će konobari imati više vremena fokusirati se na svoj temeljni posao, a gosti će s druge strane dobiti puno kvalitetnih informacija o jelima i pićima koja ih zanimaju.
Praćenje statistike
Preko nje gosti na prenatrpanim terasama, gdje se konobar čeka i nekoliko desetaka minuta, također u realnom vremenu mogu poslati poruku konobaru za dodatnu narudžbu ili zatražiti račun. U konačnici, korisnici mogu pratiti i statistiku što su im gosti najviše klikali, na čemu su se najviše zadržavali te temeljem toga raditi jelovnike”, kaže Pehar.
Dodaje da se radi o zaokruženom rješenju gdje njihov klijent na jednom mjestu može dobiti sav softver i hardver koji mu je potreban za posao, kao i 24/7 korisničku potporu. “Osmislili smo fleksibilni sustav koji omogućuje da bilo koji zahtjev riješimo u roku od najkasnije tri dana, a izmjene u cjeniku ili jelovniku u pet minuta.
Trenutno Master F&B tim globalno broji 23 člana. Navodi da su njihove usluge priuštive svime jer im se cijena kreće na razini jedne kave po danu. Imaju ponudu za cjelogodišnje i sezonske korisnike, a kao veliko priznanje navode činjenicu da im do sada iz sustava nije izašao niti jedan restoranski korisnik. Naglašava da su prisutni u velikom broju restorana, od kojih neki imaju i Michelin zvjezdicu.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu