U travnju već više od 940.000 noćenja, 54% više nego 2019.

Autor: Poslovni dnevnik , 11. travanj 2023. u 22:00
Stara jezgra Dubrovnika već je za uskršnje praznike bila puna turista/G. Jelavić/PIXSELL

Top tržišta po ostvarenim noćenjima su Njemačka, Austrija, Hrvatska, Italija, UK i Slovenija.

Iako je bio ranije nego prošle i rekordne 2019., prema nekim je brojkama ovaj Uskrs privukao više gostiju u odnosu na lani, što je dobra najava turističke sezone.

Prema podacima e-Visitora, u dosadašnjem dijelu travnja, do uskršnjeg ponedjeljka u Hrvatskoj je ostvareno oko 300.000 dolazaka i više od 940.000 noćenja, što u odnosu na isto razdoblje travnja lani predstavlja rast od 55% u dolascima i 73% u noćenjima, dok u odnosu na travanj 2019. navedeno predstavlja rast od 27% u dolascima i 54% u noćenjima.

Pritom je najviše noćenja ostvareno u Istri, na Kvarneru te u Splitsko-dalmatinskoj županiji, a gledano prema destinacijama – u Dubrovniku, Poreču, Rovinju, Zagrebu i Splitu.

Top tržišta po ostvarenim noćenjima su Njemačka, Austrija, Hrvatska, Italija, UK i Slovenija. Je li ovaj Uskrs bio posjećeniji nego u 2019. znat će se danas, doznajemo u Hrvatskoj turističkoj zajednici.

Iz tvrtke Awaze, u sklopu koje posluju tri vodeće domaće agencije za najam luksuznog smještaja (Croatia Luxury Rent, My Istria i Istria Home) javljaju da je tijekom uskršnjih blagdana ostvaren porast broja posjetitelja od 7% u odnosu na njima rekordnu 2022.

Ujedno, trenutačna prodajna ostvarenja ukazuju da je ukupan broj prodanih rezervacija za 32% veći u odnosu na prvi kvartal protekle godine.

“To je dobra najava, iako nam je, naravno, važnija zarada i profit od fizičkih dolazaka, i zato se moramo usmjeriti na kvalitetu i tako s održivim brojem gostiju zaraditi maksimalno, a istovremeno što manje koristeći fizičke resurse”, komentirao je Veljko Ostojić, direktor Hrvatske udruge turizma.

Komentirajte prvi

New Report

Close