Crna Gora očekuje jednu od najboljih turističkih sezona

Autor: Poslovni dnevnik , 11. travanj 2023. u 08:01
Široka lepeza raznovrsnih tržišta ide samo u prilog svakoj modernoj i razvijenoj turističkoj destinaciji, kažu u Budvi/Shutterstock

Za prva tri mjeseca rezultati daleko premašuju prošlogodišnje i blizu su rekordne 2019. godine.

Prema najavama turističkih djelatnika, očekuje nas jedna od rekordnih ljetnih turističkih sezona, a hoće li biti najbolja ovisi o duljini sezone.

Za prva tri mjeseca rezultati daleko premašuju prošlogodišnje i blizu su rekordne 2019. godine, piše Pobjeda.

U Turističkoj organizaciji Budva zadovoljni su dosadašnjim rezultatima koji pokazuju da je u prva tri mjeseca ove godine u svim vrstama smještaja na području te općine boravilo oko 46 tisuća gostiju. Kako je rekla glasnogovornica TO Budva Tijana Kotarac, podaci od prošlog tjedna pokazuju da u tom gradu trenutno ima oko deset tisuća registriranih gostiju, od čega oko 3,5 tisuće u hotelima.

Nijemci prednjače
Kada je riječ o strukturi gostiju u kolektivnom smještaju, najbrojniji su, prema njenim riječima, iz Njemačke, Albanije, Bugarske, Rusije, Srbije, Kine, Italije, Izraela, Španjolske.

”Prema podacima iz sustava prijave prebivališta, koji se odnose na individualni smještaj, najbrojniji gosti su iz Rusije, oko 69 posto od ukupnog broja prijavljenih gostiju, zatim iz Srbije, Ukrajine, Turske, Bosne i Hercegovine, Njemačke, Bjelorusije. i Izrael”, kazala je Kotarac.

Očekuju dobru turističku godinu, čemu će svakako pridonijeti i najavljeno povećanje broja zračnih veza s važnim europskim gradovima.

”Hoće li sezona biti jedna od najboljih ovisi o tome koliko će trajati, ali smatramo da je u ovom trenutku najvažnije da se dobro pripremimo za veliki priljev koji očekujemo i da sve naše usluge odgovore na održivost. Izazov pred koji Budva, kao najpopularnija turistička destinacija u Crnoj Gori, postavlja svake godine”, rekao je Kotarac.

Najviše gostiju očekuju, kao i prethodnih godina, iz regije, posebice Srbije i Bosne i Hercegovine. ”Zato veliku pozornost, u smislu promocije, usmjeravamo prema ovim, tradicionalnim, tržištima. S druge strane, Crna Gora i Budva desetljećima su bile važna i zanimljiva tržišta zapadne Europe, Rusije i Ukrajine, na koja, nažalost, još ne možemo računati.

Veseli nas što se otvaraju neke nove destinacije pa sve češće u našim hotelima možemo sresti turiste iz Kine, Izraela i sl. Široka lepeza raznovrsnih tržišta ide samo u prilog svakoj modernoj i razvijenoj turističkoj destinaciji”, najavljuje Kotorac.

U hotelu Budva, koji posluje tijekom cijele godine, prema riječima direktora prodaje Mića Ivanovića, zadovoljni su poslovanjem, a dobra su i očekivanja za naredno razdoblje.

”Hotel je radio cijelo vrijeme, a u zimskom periodu posjećenost nam je bila oko 40 posto, što je šest posto manje nego 2019. godine. U odnosu na prošlu godinu bilježimo rast i do 50 posto. Struktura gostiju uglavnom je iz regije i Europe jer imamo dosta konferencija. Grupa još nema i to postaje glavni problem”, tvrdi Ivanović.

Prvi kvartal
PR menadžerica Montenegro stars hotel grupe Maja Vukićević tvrdi da su u prva tri mjeseca ostvarili najbolje rezultate od osnivanja kompanije.

”Hotelska grupa Montenegro Stars je u prva tri mjeseca ostvarila rezultat koji ne samo da je premašio ovogodišnje kompanijske projekcije, već je i najbolji u prva tri mjeseca godine od osnivanja kompanije. Ponajviše zahvaljujući izravnoj promociji i prodaji tvrtke koju razvijamo od osnutka, a u posljednjem desetljeću se intenzivno usavršavamo prateći najnovije trendove u razvoju digitalnih platformi.

Ilustracije radi, u veljači, mjesecu u kojem gosti koji planiraju godišnji odmor najviše borave u zimskim centrima, ove je godine u hotelu Splendid Conference & Spa Resort zabilježena 64 posto bolja popunjenost nego lani, a čak 83 posto noćenja ostvarili su pojedinci”, navela je Vukićević.

Komentirajte prvi

New Report

Close