U utrci za novi imidž hrvatskog turizma 15 kandidata

Autor: Poslovni dnevnik , 06. travanj 2023. u 07:00
Slijedi faza dostave ponuda u kojoj odabrani kandidati izrađuju idejna i kreativna rješenja/G. Jelavić/PIXSELL

10 ponuditelja odabrano je za izradu vizualnog identiteta.

Nakon završene prve faze natječaja za izbor krovnog komunikacijskog koncepta te novog vizualnog identiteta Hrvatske kao turističke destinacije, za drugi je krug natječaja odabrano pet ponuditelja za izradu krovnog komunikacijskog koncepta (Big Idea), dok je 10 ponuditelja odabrano za izradu vizualnog identiteta.

Kako javljaju iz Hrvatske turističke zajednice (HTZ), u drugi krug natječaja za Big Idea odabrani su agencije SS+K, MMGY Global, MR.H, Black Diamond Agency te Publicis Poke, a za izradu vizualnog identiteta McCann Zagreb + Scandinavian Design Group, MMGY Global, MR.H London, Saint Elmo’s Tourismusmarketing GmbH + Saint Elmo’s Munich, Boris Ljubičić, Rebecca Battman Limited (RBL), Publicis Poke, Black Diamond Agency, Spellcaster te Filburg.

“Sada kreće druga faza natječaja, odnosno faza dostave ponuda u kojoj odabrani ponuditelji izrađuju idejna i kreativna rješenja. Siguran sam kako će se odabrani ponuditelji iskazati kreativnošću, svježim idejama i prijedlozima te kako pred Povjerenstvom neće biti lagan zadatak odabira najboljih rješenja koja će biti nositelj promotivnih aktivnosti hrvatskog turizma u narednim godinama”, izjavio je Kristjan Staničić, direktor HTZ-a.

Komentirajte prvi

New Report

Close