Na njemačko tržište maloprodaje uskoro bi mogao stići novi igrač. Riječ je o američkoj grupaciji 7-Eleven koja ima velike planove za širenje u zapadnoj Europi. Nakon Francuske, Italije i Španjolske sada ciljaju i na Njemačku, Austriju i Švicarsku. Pored maloprodajnog, potencijalno će se razmotriti gastronomski i hotelski koncept, piše Lebensmittel Zeitung, prenosi Fenix magazin.
Iz grupacije u tekućoj godini u Njemačkoj očekuju promet od 10,53 milijarde eura, a za 2027. godinu predviđa se čak 11,90 milijardi eura. Trenutačno američka grupacija ima više od 83.000 podružnica u svijetu.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu