Najsnažniji brand u Hrvatskoj je Zvijezda majoneza koja je prvi put zauzela vodeće mjesto na BRANDscore listi snage brandova u Hrvatskoj.
Na drugom je mjestu Suncokretovo ulje. Zvijezda je tako i ove godine potvrdila vodeću tržišnu poziciju s dva proizvoda u top 3 hrvatska branda. Navedeni podaci dio su BRANDpuls istraživanja odnosa potrošača prema brandovima.
Istraživanje se redovito provodi dugi niz godina, a u razdoblju rujan/listopad 2022. obuhvatilo je uzorak od 1.476 brandova unutar 67 FMCG kategorija u Hrvatskoj o kojima je svoje mišljenje dalo 1.800 ispitanika.
BRANDpuls je sindicirano istraživanje agencije Ipsos koje se kontinuirano provodi od 2007., u proljeće i jesen svake godine. Rastom interesa klijenata istraživanje se proširilo i na regiju te se redovito provodi i u BiH, Srbiji i Sloveniji.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu