Hana Hadžiavdagić Tabaković, Ana Bavrka i Kenan Tahirović samo su neki od influencera koje je Lutrija Bosne i Hercegovine angažirala za promociju svojih usluga na društvenim mrežama. No, iz ove javne tvrtke za Bljesak.info nisu htjeli odgovoriti koliko se novca planira potrošiti na angažiranje influencera. Portal je od Lutrije zatražio informaciju o tome koje influencere planira angažirati ove godine te koliko se javnog novca planira potrošiti za njihov angažman i s koje proračunske stavke. Nakon gotovo mjesec dana, priopćili su da “kontinuirano prate nove trendove u komunikaciji” te da su influenceri angažirani s ciljem “uvođenja i boljeg pozicioniranja novih igara na sreću Lutrije BiH.”
Kampanja s influencerima je u tijeku, a nakon njezina završetka ocijenit ćemo uspjeh. Prema rezultatima evaluacije donijet ćemo odluku o nastavku suradnje putem navedenog komunikacijskog kanala – kazali su iz Odjela za odnose s javnošću i standardizaciju Lutrije BiH. Za izradu sadržaja i oglasa na društvenim mrežama trogodišnjim ugovorom planirano je oko 65.000 KM. Osim toga, Lutrija ima zasebnu nabavu za oglašavanje putem Google Adwords, Facebook, Instagram, Viber i Gmail oglasa. Kroz ovaj, također okvirni sporazum, planirano je utrošiti dodatnih preko 90.000 KM. Angažman influencera započeo je lani, no nije poznato iz koje se nabave angažiranje influencera financira.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu