Prema izvješću, tužba je podnesena ranije ovog tjedna u San Franciscu. Vlasnik Modela S tvrdi da Tesla vlasnicima nije ostavila drugog izbora osim plaćanja velikih računa, tvrdeći kako vlasnici vozila drugih marki mogu slobodno odvesti svoje automobile u privatne servisne centre ili čak sami izvršiti popravke s dijelovima nabavljenim od proizvođača ili treće strane, piše Bloomberg.
Vozači Tesle nemaju iste privilegije, stoji u tužbi. Iako su vlasnici Tesli općenito zadovoljni svojim vozilima, dugo vrijeme popravka i nedostatak alternative navodno su ozbiljan problem. Osim toga, tužitelj tvrdi da Tesla koristi svoj položaj kako bi kontrolirali i kako vlasnici popravljaju svoja vozila.
U tužbi stoji da su kupci suočeni s “dugim kašnjenjima popravaka i održavanja svojih električnih vozila, samo da bi platili visoke cijene za te dijelove i popravke nakon što su konačno isporučeni”. Također se navodi da bi Teslin “nezakoniti monopol” trebao biti srušen i da bi se od proizvođača trebalo zahtijevati da svoje priručnike za popravak i dijagnostičke alate stavi na raspolaganje kupcima i tvrtkama trećih strana. Žalbom se također traži naknada za kupce Tesle za koje se tvrdi da su “preplatili” popravke.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu