Članovi “Semafor-koalicije” odobrili su nacrt zakona ministra prometa Volkera Wissinga (FDP), ljevica je bila suzdržana, a Unija i AfD glasali su protiv. Prema donesenoj odluci, njemačka Vlada osigurala 1,5 milijardi eura u ovu svrhu. Drugu polovicu trebaju osigurati savezne zemlje. Zakon još mora odobriti Bundesrat, prenosi Fenix.
“Revolucija u njemačkom lokalnom prijevozu”
“S Deutschlandticketom započinjemo revoluciju u njemačkom lokalnom prijevozu”, rekao je Detlef Müller, član SPD-a.
“Milijuni putnika će osjetiti olakšanje, kao nikada prije zbog klimatski prihvatljive i jeftinije karte”, dodao je.
Planirana “Deutschlandticket” trebala bi vrijediti od 1. svibnja s početnom cijenom od 49 eura mjesečno i vezati se uz popularnu kartu od 9 eura od ljeta 2022. godine.
Predviđena je digitalna mjesečna pretplata koja vrijedi u cijeloj zemlji za lokalni prijevoz.
Povećanje naknada za korištenje željeznice
Semafor-koalicija djelomično je preuzela još jedan zahtjev saveznih zemalja: Povećanje korisničkih naknada za željeznice koje moraju platiti pružatelji usluga lokalnih vlakova trebalo bi biti ograničeno na 1,8 posto dulje od ove godine – točnije i za 2024. i 2025. godinu.
Razgovaralo se i o razvoju cijena karata za putnike. Budući da se 49 eura mjesečno izričito smatra početnom cijenom – kasnija poskupljenja nisu isključena.
Šef parlamentarne skupine SPD-a Müller rekao je: “Naš je cilj održati cijenu stabilnom što je duže moguće.”
Ako promjene cijena budu potrebne, mogu se napraviti samo uz sudjelovanje Bundestaga, navode njemački mediji, prenosi Fenix.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu