Protekla je godina za potrošače bila iznimno zahtjevna zbog energetske krize, inflacije i uvođenja eura, rečeno je na konferenciji “Osnaživanje potrošača u energetskoj tranziciji”, na kojoj je snažno istaknuta potreba edukacije potrošača, jer zaštitu često traže kada je prekasno.
Skup je održan u organizaciji Ministarstva gospodarstva i održivog razvoja i Hrvatske gospodarske komore (HGK), u povodu obilježavanja Svjetskog dana prava potrošača 15. ožujka.
Tanja Popović Filipović iz Centra za edukaciju i informiranje potrošača kazala je da se potrošačkim udrugama i institucijama potrošači javljaju samo u trenutku kada postoji neki problem, a manje se žele baviti uključivanjem u preventivne aktivnosti. “Jako malo ljudi zna svoja prava, javljaju se obično kad upadnu u problem i kad je problem teško riješiti”.
Državni tajnik Hrvoje Bujanović i predsjednik Komore Zagreb i savjetnik predsjednika za trgovinu HGK Josip Zaher, slažu se da je nužno unaprijediti zaštitu prava potrošača na energetskom tržištu.
Na pitanje što misli o izradi registra kućanstva koji bi bio podloga za imovinski cenzus prilikom dodjele pomoći, Bujanović je rekao da će registar omogućiti još veću transparentnost i upravljanje tom pomoći. Knežević je dodala da smo taj registar trebali imati odavno.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu