Legendarni keks potpuno dominira u Srbiji, a najbrže raste u Hrvatskoj i Sloveniji

Autor: Miroslav Kuskunović , 08. ožujak 2023. u 07:00
Foto: Shutterstock

Svaki drugi keks u Srbiji, ali i svaki četvrti koji se pojede u BiH i Sj. Makedoniji nastao je u tvornici Bambi.

Od tvornice dječjeg keksa sa samo 37 radnika i godišnjom proizvodnjom od 167 tona, kompanija Bambi izrasla je u jednog od vodećih konditora u regiji sa preko 640 zaposlenih, čija je dnevna proizvodnja gotovo jednaka onoj koja je prije pola stoljeća zabilježena za godinu dana. U brendovima kompanije iza kojih stoji vrhunska kvaliteta i ukus, uživaju potrošači na četiri kontinenta i u više od 20 zemalja širom svijeta. Plazma i Zlatni Pek, svoju posebnost, već drugu godinu obogaćuju imidžom domaćeg proizvoda Čuvarkuće, koji brine o nacionalnim interesima i domaćoj privredi, objavljeno je iz Privredne komore Srbije.

Regionalna dominacija

Od 2019. godine, Bambi je dio Coca-Cola HBC grupe, čime je prilika za širenje na nova tržišta, unaprjeđenje poslovanja i investicije, dodatno osnažena. Bambi je ostvario izuzetne poslovne rezultate i samo u 2022. godini na domaće, ali i svjetsko tržište plasirao oko 33 000 tone keksa, što je za 1650 tona više u odnosu na dosad rekordnu 2021.

Svaki drugi keks u Srbiji, ali i svaki četvrti koji se pojede u BiH, i Sjevernoj Makedoniji nastao je u tvornici Bambi, dok je Plazma najbrže rastući brend u kategoriji keksa u Sloveniji i Hrvatskoj. Dominacija na tržištu ostvarena je zahvaljujući stalnom osvježavanju proizvodnog programa, inovativnim ekstenzijama prepoznatljivih ukusa, dobrim pozicioniranjem u maloprodajnim objektima, atraktivnom ponudom, ali i zahvaljujući najvećem pojedinačnom ulaganju u povijesti postojanja kompanije 2021. godine. Riječ je o novoj proizvodnoj liniji vrijednosti 12 milijuna eura kojom je gotovo udvostručena proizvodnja vodećeg brenda – Plazme, ali i jasno najavljene poslovne i izvozne ambicije požarevačkog giganta.

”Iza nas je preko pola stoljeća uspješnog poslovanja i danas smo jedna od najsnažnijih kompanija u zemlji. Stalno investiramo i inoviramo, a domaće gospodarstvo kontinuirano osnažujemo kroz zapošljavanje domaće radne snage i oslanjajući se u velikoj mjeri na lokalne dobavljače, čime jačamo nacionalne brendove po kojima smo prepoznati čak i izvan regije. Pred nama je otvaranje Centra za istraživanje i razvoj, modernog kreativnog haba gdje će talentirano prehrambeni inženjeri i naše mlade kolege ukrstiti znanja i ideje u potrazi za idealnim prototipovima proizvoda, kako bismo uvijek bili atraktivni i na visini zadatka”, ističe Dragan Stajković, generalni direktor kompanije Bambi.

Lokalna proizvodnja

Da je Bambi zaista kompanija koja jako brine o domaćoj privredi, svjedoči i činjenica da su brendovi Plazma i Zlatni pek, nosioci žiga “Čuvarkuća”, koji se dodjeljuje u okviru projekta Privredne komore Srbije “Stvaramo u Srbiji”. Riječ je o prestižnom simbolu koji garantira da je proizvod, ne samo stvoren u Srbiji, već i izrađen od sirovina domaćeg podrijetla i vrhunskog kvaliteta, čime Bambi potvrđuje svoju težnju da, stimulira posredno lokalne proizvođače, te doprinosi da dodana vrijednost ostane u zemlji, ističu u PKS.

Komentirajte prvi

New Report

Close