Laqo Croatia osiguranja iskoračilo u metaverzum

Autor: Josipa Ban , 05. ožujak 2023. u 08:20
Davor Tomašković, predsjednik Uprave CO koja je u digitalizaciju u tri godine uložila 30 mil. eura/R. Anić/PIXSELL

Laqo je tako prva velika domaća kompanija, i među rijetkima u svijetu, koja je odlučila zakupiti prostor u virtualnom svijetu te ga koristiti za promociju i marketing, za što ga tvrtke najčešće i koriste.

Laqo, prvo digitalno osiguranje Croatia osiguranja (CO), otvorilo je muzej u metaverzumu, konkretnije na Decentralandu, jednoj od najpoznatijih metaverzum platformi.

Laqo je tako prva velika domaća kompanija, i među rijetkima u svijetu, koja je odlučila zakupiti prostor u virtualnom svijetu te ga koristiti za promociju i marketing, za što ga tvrtke najčešće i koriste.

Nastavak je to ulaganja u inovacije, a muzejom u virtualnom svijetu žele dočarati “tradicionalno” iskustvo sklapanja police osiguranja, objasnila je Ana Zovko, direktorica sektora za digitalni razvoj CO-a.

Posjetitelji virtualnog Laqo muzeja imat će priliku vidjeti obrasce koje je prije prelaska u digitalnu varijantu bilo potrebno ispuniti, ali i iskusiti čekanja u redu na sklapanje police. Također, kroz ovu platformu moći će saznati sve o uvjetima i načinima sklapanja osiguranja u Laqo-u.

“Ne znamo što budućnost nosi, no vjerujemo da je ona u ovom svijetu i mi želimo tu biti”, rekla je Zovko koja nije htjela otkriti koliko su uložili u ovaj način promocije. “Investicija je zanemariva”, kratko je poručila.

Laqo muzej za CO je radila poznata agencija Bruketa&Žinić&Grey, a njezin kreativni direktor Davor Bruketa otkiva da im je ovo bilo prvo iskustvo gradnje kampanje u metaverzumu. “Motiv muzeja je motivacijski, no očekujemo da će se tamo događati važne stvari koje će utjecati na biznis i na društvo”, kaže Bruketa.

Laqo, odnosno Croatia osiguranje, stoga želi biti na pravom mjestu u pravo vrijeme, no ostati broj jedan na tržištu iziskuje konstantna ulaganja. U protekle tri godine investicije samo u digitalizaciju iznosile su 30 milijuna eura, rekao je Davor Tomašković, predsjednik Uprave. Broj zaposlenika u IT udvostručili su na 200.

U CO tvrde da su ulaganja urodila plodom. “Kada smo prije tri godine pokretali Laqo govorili su nam da digitalno osiguranje u Hrvatskoj nema smisla, a danas smo prvi po zarađenoj premiji među digitalnim osiguravateljima te najbrže rastuće digitalno osiguranje”, rekla je Zovko

Komentirajte prvi

New Report

Close