U novom zagrebačkom kompleksu City Island Zagreb niče prvi Pullman hotel – Accorov premium brend

Autor: Marija Crnjak , 28. veljača 2023. u 09:30
Foto: City Island

U poslovnom kompleksu City Island Zagreb planira se dvjestotinjak soba.

Nakon Hotela Mövenpick, u Zagrebu se krajem ove ili početkom sljedeće godine otvara i drugi hotel poznatog svjetskog operatera Accor, te prvi hotel u Hrvatskoj koji će poslovati pod njihovim premium brendom Pullman.

Hotel Pullman Zagreb od 200-tinjak soba uređuje se u novom poslovnom kompleksu City Island Zagreb, a kako neslužbeno doznaje Poslovni dnevnik, rezultat je daljnje suradnje tvrtke MPPD, investitora koji je s Accorom otvorio i Mövenpick, brend koji planira razviti i u Splitu.

Otvaranje novog hotela u Zagrebu već se navodi kao jedan od novih projekata Accora na njihovim stranicama na kojima se mogu naći i ostali podaci o brendu Pullman, što potvrđuje da je ugovor o upravljanju već potpisan s investitorom, no službena objava Accora tek se očekuje. Na terenu doznajemo da uskoro kreće i edukacija kadrova, koji trebaju biti dovoljno stručni za ovakav premium hotelski proizvod.

Prvi hrvatski Pullman jedan je od 53 hotela u razvoju koji će poslovati pod ovim brendom, uz 146 već otvorenih Pullman hotela u 41 zemlji. Brend ima najveću penetraciju u Kini i Južnoj Aziji, a u Južnoj Europi je tek 8 posto objekata koji nose ime Pullman hotela. Kako se navodi na stranicama Accora, Pullman je vrhunski međunarodni brend uglavnom namijenjen međunarodnim putnicima koji uživaju u kombinaciji posla i užitka.

146

hotela u 41 zemlji trenutno posluje pod brendom Pullman

Pullman hoteli smješteni su u najprometnijim globalnim gradovima i najtraženijim turističkim destinacijama te imaju 4 i 5 zvjezdica. Osim Zagreba paralelno se razvijaju Pullman Hotel Doha, Indonezija, Singapur, Kina, a ove godine Pullman će debitirati i u Bugarskoj.

Ovaj Accorov brend ima najizraženiju umjetničku i dizajnersku crtu u odnosu na sve Accorove brendove i ima sadržaje namijenjene i biznis i odmorišnim gostima, s naglaskom na kongresni dio i dobar fitness sadržaj, što se očekuje i od zagrebačkog Pullmana.

Svojevrsnu najavu novog zagrebačkog projekta već prošlog ljeta dao je za Poslovni dnevnik Andrija Antić, direktor i suosnivač tvrtke MPPD, prilikom obilaska hotela Mövenpick, smještenog u poslovnoj zoni Novog Zagreba, par kilometara udaljenog od lokacije City Island.

Ovo je ujedno bio i početak suradnje tvrtke MPPD i Accora, koji se već godinama pokušava probiti na hrvatsko tržište, odnosno pronaći investitora za suradnju. MPPD je s Accorom potpisao ugovor o upravljanju na 20 godina za zagrebački hotel, ali i za budući Mövenpick Split na Žnjanu, čija je gradnja trebala krenuti prošle jeseni no projekt je usporio zbog divljanja cijena, što je investiciju poskupjelo za najmanje 30 posto.

Prijašnji plan je bio otvaranje do ljeta 2024. godine, no kakva će biti dinamika izgradnje splitskog hotela mogli bismo uskoro doznati. Hotel u Splitu bit će odmorišnog karaktera, a MPPD ga gradi u partnerstvu s društvom Split Peninsula Properties.

Novi hotel Mövenpick Split imat će 156 soba s pogledom na more, dva restorana i spa centar te inovativan radni prostor i objekt za održavanje konferencija. Hotel će imati i 110 podzemnih i nadzemnih parkirališnih mjesta uz velik broj postaja za punjenje električnih vozila.

Pariški Pullman hotel smješten je neposredno uz Eiffelov toranj, a brend je namijenjen gostima koji kombiniraju posao i uživanje/ABACAPRESS/BORIS ZULIANI

Hotel na Žnanju

Ovo će biti drugi Accorov hotel u Splitu, gdje je na jesen 2021. otvoren boutique hotel Heritage Hotel Fermai Mgallery. Rezultat je to dugoročnog franšiznog ugovora Accora i tvrtke Quatro Company, lokalne građevinske tvrtke u vlasništvu Ivana Pulića kojoj je ovo prvi ulazak u hotelski biznis.

Vlastitim snagama obnovili su zgradu starog rektorata smještenog na par koraka od Dioklecijanove palače, uložili ukupno 5,5 milijuna eura u boutique hotel s 35 soba, kavanom i vrtnom terasom, i bez ikakvih dorada ušli u lanac MGallery, kao jedan od najmanjih od ukupno 100-tinjak objekata u svijetu. Sam objekt djelo je arhitekta Petra Senjanovića iz 1914. godine, a interijer potpisuje Studio Franić Šekoranja.

Kako je poznato, prvi hrvatski Mövenpick u Zagrebu poslovao je pod nezavisnim brendom od 2018. godine, s pauzom u pandemiji, a MPPD je zakupnik objekta, što će biti slučaj i na novoj lokaciji na kojoj se otvara Pullman.

Za projekt Mövenpicka MPPD je u prilagodbu objekta kriterijima Accora uložio oko 10 milijuna kuna, a najviše je trebalo ulagati u IT segmentu. Zasad nije poznato koliko MPPD ulaže u prvi hrvatski Pullman.

Accor već dugo gleda hrvatsko tržište, i sad je konačno krenula i jača ekspanzija. Inače, ova je hotelska tvrtka sa sjedištem u Francuskoj poznata po snažnom rastu uoči pandemije, što se sada nastavlja. U 2019. su u prosjeku u svijetu otvarali jedan hotel dnevno. Sabina Bartyzel, šefica Accorovih operacija za Istočnu Europu, prilikom obilaska hotela Mövenpick prošle godine istaknula je kako je Hrvatska jako živahno tržište koje im je jako privlačno za buduće projekte, te stoga gledaju nove prilike za razvoj.

299

hotela otvorila je prošle godine grupacija Accor

Širenje u regiji

Uz Hrvatsku, Accor aktivno razvija nove projekte i u Srbiji i Crnoj Gori. Prošlog tjedna najavljeno je širenje portfelja potpisivanjem ugovora o prvom Swissôtelu u Srbiji, na skijalištu Kopaonik. Hotel će prve goste primiti u zimskoj sezoni 2024-2025., a novoizgrađeni premium hotel nudit će 175 soba, spa i wellness zonu, poslovni prostor i sobu za skije. Svoj prvi hotel u Crnoj Gori, Swissotel Kolašin, Accor planira otvoriti na sjeveru zemlje do kraja ove godine, a za sljedeće ljeto u partnerstvu sa španjolskim Iberostarom najavili su otvaranje hotela Rixos s pet zvjezdica u Sutomoru, na jugu Crne Gore.

Accor inače ove godine ima velika očekivanja od azijskog tržišta na kojem drži velik dio portfelja – azijsko-pacifička regija bila je Accorovo drugo najveće tržištu prije pandemije. U ovoj godini očekuju rast prihoda po sobi (RevPAR) između 5 posto i 9 posto u odnosu na prethodnu godinu.

Accor je prošle godine otvorio 299 hotela, bilježeći neto organski rast od 3,2 posto, na više od 800.000 soba diljem svijeta. Dobit iz temeljnog poslovanja bila je 675 milijuna eura, a nedavno su najavili da će predložiti dividendu od 1,05 eura po dionici za 2022. godini.

Komentirajte prvi

New Report

Close