Očekuje se da će Petal Ads rasti istom razinom u 2023. budući da kapitalizira svoje konkurentne cijene i ekskluzivni inventar. Platforma će nastaviti raditi u međusobno povezanom ekosustavu od 730 milijuna aktivnih korisnika Huawei uređaja mjesečno s jakim naglaskom na kontekstualno ciljanje koje pokreće AI. S dugoročnim partnerskim rastom na vidiku, sigurnost brenda i transparentnost bit će ključno područje fokusa za platformu ove godine.
Rebranding signalizira evoluciju platforme kako bi služila promjenjivom ponašanju kupaca, ne samo na Huawei uređajima, već na svim uređajima u dodiru s Huawei platformom. Osim što radi na vlastitom kvalitetnom prometu i podacima prve strane koji pokrivaju cijeli Huaweijev tok korisnika, platforma također proširuje svoje tržište kako bi dosegnula podatke trećih strana što je ključni čimbenik zašto trenutno privlači 4 milijarde zahtjeva za oglase svaki dan.
Kao i svi Petal proizvodi, Petal Ads će staviti inovaciju u središte svog razvoja. Tijekom posljednjih nekoliko godina, usluge uključujući Petal Search, Petal Maps i Petal Clip koristile su tehnički napredak u mobilnom pretraživanju koje pokreće umjetna inteligencija te usluge temeljene na lokaciji i kreativne alate za uređivanje kako bi europskom tržištu pružile veći izbor i otvorene mogućnosti.
Održivost u digitalnom oglašavanju važan je cilj brenda Petal Ads. Huawei trenutačno smanjuje latenciju i poboljšava učinkovitost upotrebom nove tehnologije kao što je 5G, na svim svojim platformama u skladu s obvezama održivosti u industriji oglašavanja. To će rezultirati ekosustavom u kojem prihod i održivost mogu ići ruku pod ruku.
“Rebrendiranje u Petal Ads označava novu eru u oglašavanju pametnih uređaja, točnije odražavajući suradničku i višekanalnu bit naše platforme, dok istovremeno potvrđuje promjene potreba potrošača i važnost održivosti.” rekao je Jaime Gonzalo, potpredsjednik Huawei Mobile Services Europe. “Naše stalne tehničke inovacije u područjima kao što su veliki podaci, AR i strojno učenje oglašivačima pružaju snažne alate koji im omogućuju sigurno i pouzdano dosezanje publike i interakciju s njom na više uređaja. Naš je cilj spojiti sve elemente oglašivačkog ekosustava u našu potpuno razvijenu, nezasićenu, uspješnu platformu. Ne samo medijski partneri, izdavači i oglašivači, već i MMP-ovi, kontrola kvalitete prometa, sigurnost robne marke i industrijska tijela, tako da kupci mogu imati koristi od izvanrednih doživljaja oglasa na svim pametnim uređajima, gdje god se nalazili u svijetu.”
Temeljna načela koja vode razvoj Petal Adsa su: povjerenje, što uključuje izgradnju doživljaja oglasa korištenjem podataka prve strane kako bi se zadovoljile potrebe korisnika, dok partneri dobivaju od učinkovitih rezultata; inovacija, što znači kombiniranje hardverskih mogućnosti s umjetnom inteligencijom i tehnologijama u oblaku; i rast, gdje je fokus na pružanju prilika za unovčavanje za izdavače i održivih rješenja za oglašavanje za poslovanje.
Petal Ads trenutno surađuje s više od 60 certificiranih agencija diljem svijeta, od kojih je trećina sa sjedištem u Europi, kao što su AppSamurai i AVOW.
Petal Ads član je vodećih reklamnih udruga, IAB Europe i MMA.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu