Mondelēz International objavio četvrti godišnji izvještaj ‘State of snacking‘ koji ističe značajniju ulogu užine kada su u pitanju navike potrošača u ishrani

Autor: Promo , 06. veljača 2023. u 15:34
Foto: Mondelēz International

Četvrtu godinu zaredom užine su omiljenije od tradicionalnog obroka

Kompanija Mondelēz International objavila je četvrti godišnji izvještaj “State of Snacking”- globalnu studiju o potrošačkim trendovima, koja na godišnjem nivou pruža uvid u to na koji način potrošači donose odluku o užini. Ovogodišnji izvještaj ispituje kako trenutni ekonomski izazovi utječu na izbor užine među potrošačima širom svijeta, pri čemu većina ispitanika užini i dalje daje prednost, bez obzira na rastuće troškove i ekonomske izazove.

Sastavljena u partnerstvu sa firmom The Harris Poll, studija četvrtu godinu za redom, u 12 zemalja, prati stavove i ponašanja tisuće potrošača kada je u pitanju užina koja se konzumira između obroka. Rezultati ilustriraju upravo veću ulogu užine, koja sve više zamjenjuje tradicionalne obroke. Glavni zaključci pokazuju da potrošači širom svijeta konzumiraju užinu:

  • na dnevnom nivou – užine su jedan od osnovnih elemenata ishrane – čak 71 posto potrošača ih konzumira barem dva puta dnevno
  • uz svjesnu pažnju: 78 posto potrošača kaže da svjesno izdvaja vrijeme kako bi uživali u ukusnim snack-ovima, dok 61 posto navodi da ih prije konzumiranja dijeli na porcije.
  • često: potrošači sve više zamjenjuju obroke užinama, pri čemu 55 posto kaže da će ih prije konzumirati u vrijeme predviđeno za standardne obroke.
  • uz svijest o održivosti: smanjenje otpada jedan je od glavnih prioriteta, pri čemu 7 od 10 potrošača navodi da prije biraju snack-ove koji imaju manju ambalažu, dok 72 posto potrošača kaže da ambalažu reciklira.

“Usprkos izazovnim vremenima, ovaj izvještaj potvrđuje da potrošači širom svijeta svoju omiljenu užinu smatraju cjenovno pristupačnom i neophodno”, kazao je Dirk Van de Put, predsjednik Upravnog odbora i izvršni direktor kompanije Mondelēz International. “Užina i dalje predstavlja jedan od načina da potrošači provedu vrijeme zajedno ili uživaju u omiljenom trenutku tijekom dana, što dodatno govori u prilog našem uvjerenju da se u konzumiranju svake užine može uživati uz svjesnu pažnju.”

Istraživanje dalje pokazuje da potrošači traže užine koje zadovoljavaju različite potrebe. Čak 78 posto kaže da redovno konzumira užinu kako bi sami sebe nagradili, 77 posto kaže da je konzumira zbog osjećaja ugodnosti, uključujući većinu milenijalaca, gotovo 85 posto, koja je konzumira iz oba razloga. Trenutno okruženje naglašava i važnost prepoznatljivosti brenda, pri čemu 67 posto kaže da bi prije kupilo manju količinu omiljenih snack brendova, nego generičke alternative, bez obzira na cijenu.

“Današnji potrošač je, više nego ikad prije, svijesniji svoje potrošnje, a to uključuje i svijest o zdravlju, dobrobiti, ali i utjecaju na planet”, kazao je Martin Renaud, direktor marketinga i prodaje u kompaniji

Mondelēz International. ‘Rezultati i zaključci iz ovog izvještaja doprinose kreiranju naše strategije kao globalnog lidera u snacking-u, sa fokusom na čokoladu i biskvite, kao i na održivost i posvećenost konzumiranju užine uz svjesnu pažnju‘.

“State of Snacking” izvještaj dopunjuje različita znanja i uvide koje Mondelēz International već ima kada je u pitanju užina koja se konzumira između obroka, uključujući i makro trendove iz različitih izvora o budućnosti snacking-a, dok u isto vrijeme potvrđuje fokus kompanije da ponudi pravu užinu, u pravom trenutku, napravljenu na pravi način.

Zaključci “State of Snacking‘” izvještaja za 2022. godinu mogu se preuzeti na web site-u, a neki od njih su i:

Užina uz svjesnu pažnju

  •  Potrošači se trude užinati uz svjesnu pažnju, pri čemu 78 posto kaže da svjesno izdvaja vrijeme da uživa u ukusnim snack-ovima.
  • Mnogi također vode računa o veličini porcija – 61 posto njih kaže da izdvaja vrijeme da užine podijele na porcije prije konzumiranja, dok 68 posto prije kupovine snack-ova provjeri deklaracije o njihovoj hranjivoj vrijednosti.
  •  Manje od polovine (46 posto), kaže da se osjećaju krivim kad uživaju u ukusnim snack-ovima

Način povezivanja

  • Užina nudi i mogućnost da zajedno provodimo vrijeme s drugima, 7 od 10 ispitanika potvrđuje da je ‘dijeljenje užine s drugima jedan od načina izražavanja ljubavi‘.
  • Ovaj trend redovnog zajedničkog uživanja u užini s dragim osobama je naročito izražen u domaćinstvima u Indiji i Meksiku.

Težnja prema održivosti

  • Potrošači jako vode računa o tome kako njihov izbor snack-ova utječe na životnu sredinu, i uviđaju da i kompanije i potrošači imaju ključnu ulogu u održivosti.
  • 63 posto potrošača se slaže da snack-ovi, koji imaju veći utjecaj na životnu sredinu, treba da koštaju više. U ovome se naročito slažu milenijalci (70 posto) i generacija Z (69 posto).
  • 64 posto je spremno da plati više za snack-ove koji imaju manji utjecaj na životnu sredinu, a 65 posto bi platilo više za one napravljene od sastojaka biranih po etičkim standardima.

New Report

Close