U sklopu projekta “Organic Route Croatia – Moldova” uspostavljena je virtualna tržnica zdravih i prirodnih proizvoda Biofood, koja hrvatskim proizvođačima omogućuje izravnu prodaju njihovih proizvoda putem web-trgovine, izvijestili su iz osječke tvrtke “Tera Tehnopolis”.
Projekt je vrijedan više od 56 tisuća eura, a sufinaciran je sredstvima inicijative “EU4Business Europske unije”.
Cilj mu je osnaživanje sektora ekološke poljoprivrede izgradnjom dugoročne suradnje te povećanjem trgovinske razmjene između hrvatskih i moldavskih ekoloških proizvođača, priopćeno je iz “Tera Tehnopolisa”. Tvrtka “Tera Tehnopolis” korisnik je projekta, a provodila ga je u suradnji s moldavskom neprofitnom udrugom za održivi razvoj “EcoVisio”.
U tvrtki ističu da se virtualnoj tržnici mogu priključiti proizvođači certificiranih ekoloških proizvoda, kao i oni koji se u svojoj proizvodnji vode načelima ekološkog uzgoja i dobrim poljoprivrednim praksama te tako ispitati mogućnosti digitalizacije poslovanja, povećati vidljivost tvrtke ili obiteljskog poljoprivrednog gospodarstva i proširiti se na nova tržišta.
Iako je provedba projekta službeno završena, virtualna tržnica Biofood nastavlja se razvijati u okviru “dRural projekta”, kojemu je cilj digitalizirati ruralna područja i učiniti ih dostupnima što široj populaciji.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu