FOTO: Durance se vraća u centar Zagreba s potpuno novim konceptom

Autor: Marija Crnjak , 20. siječanj 2023. u 07:00
Foto: S. Midžor/PIXSELL

Mali poduzetnici trebaju oživjeti grad, ideja je kojom se vodila i Renata Jurić.

Nova lokacija i novi koncept – nakon “izleta” u veliki šoping centar kojim je ovaj mirisni brend osvojio nove obožavatelje, Durance se vraća u centar grada, i to s neobičnom kombinacijom trgovine, salona za opuštanje i središta koje spaja umjetnost, gastronomiju i uživanje u malim stvarima, kako god nam dan izgledao.

Tako se nekako može sažeti novi koncept već uhodane chic trgovine mirisnim proizvodima prirodnog porijekla koja je na hrvatskom tržištu prisutna već 12 godina.

Od idućeg ponedjeljka Durance možete pronaći u Bauerovoj ulici, u novoj zagrebačkoj kreativnoj i dizajn špici, a što će sve nuditi posjetiteljima ispričala nam je Renata Jurić, vlasnica trgovine koja je ujedno i ekskluzivni zastupnik Durance proizvoda za Hrvatsku.

96

posto DurancEovih proizvoda čine sastojci prirodnog podrijetla

Izazivanje emocija
“Naši vjerni kupci na društvenim mrežama već su pokazali oduševljenje povratkom Durancea u centar, u intimniju atmosferu od šoping centra, iako moram priznati da nam je prisutnost u Areni bila dobar marketinški alat, dobili smo mnoštvo novih kupaca koji iz nekog razloga ranije nisu čuli za nas.

No, sad je došao trenutak za povratak u intimu male mirisne trgovine, utočišta koje nam izaziva emocije i omogućuje nam da ih proživimo, kakve god one bile. Ideja nam je stoga spojiti mnogo toga u jedan doživljaj, od radionica do masaže, gastro kušaonice, izložbe, glazbene slušaonice.

Ideja je spojiti najfinije mirise i prirodne aktivne sastojke/S. Midžor/PIXSELL

Ideja mi je spojiti umjetnost i trgovinu, vratiti trgovini onu plemenitu ulogu koju smo u konzumerizmu izgubili, a umjetnosti dati priliku da se bolje plasira među mogućim kupcima”, pojašnjava Renata Jurić.

Tako će posjetitelji i kupci ujutro u Duranceu moći odplesati i tako dobiti malu dozu sreće i energije za dan, očekuje ih kušanje hrane i vina koji odgovaraju mirisnim proizvodima na policama, izlože radova umjetnika s kojima se planira različita suradnja.

U planu je suradnja i s radiom Yammat kako bi se organizirale razne slušaonice, a kako je Renata po struci kineziterapeut veseli ju da će se u novom konceptu Durancea vratiti svojoj ljubavi masaži. Sve će se to odvijati u vrlo intimnom prostoru trgovine koja bi trebala postati svojevrsno okupljalište.

“Kako najveći dio naših kupaca čine žene, većina sadržaja posvećena je ženama, i pritom nam je jednako vrijedna svaka žena, bez obzira odakle dolazi i čime se bavi.

Foto: S. Midžor/PIXSELL

Naš brend se obraća običnim ženama čiji se uspjeh ne mjeri time jesu li poduzetnice ili domaćice koje odgajaju djecu, jer sve su to važne uloge koje nisu nimalo lake. Zadatak Durancea je svaki trenutak u danu pretvoriti u ritual i doživljaj, da ne ribamo kadu sa sanitarom dok klečimo na koljenima i patimo, već da to bude uz neku dobru muziku i mirisnu svijeću”, kaže Renata.

Zato se ni u marketingu ne koriste profesionalnim influencerima, već su influenceri svi vjerni kupci koji autentično prenose doživljaj. Priča o Maison Durance prije svega je priča o obitelji koja je bila luda za parfemima i 1997. godine kupila je malu farmu za proizvodnju cvjetova lavande i eteričnog ulja u Grignanu u Provansi, a brend je zaživio diljem svijeta.

Njihova je politika spojiti najfinije mirise i prirodne aktivne sastojke, od vrhunskih biljnih ulja kao što su bademovo, maslinovo, ulje sjemenki grožđa, suncokretovo ulje, eteričnih ulja cvjetova te ekstrakata biljaka iz cvjetova, plodova, lišća ili korijena.

Foto: S. Midžor/PIXSELL

Durance proizvodi sastoje se od do 96 posto sastojaka prirodnog podrijetla prema standardu ISO 16128*, a njihovi proizvodi nastaju u suradnji s vrhunskim dobavljačima i majstorima za izradu voska, parfimerima iz Grassea, organskim uzgajivačima ruža i maslinova ulja…

Povratak u centar Zagreba za Durance je važan i zbog povratka života gradu koji je djelomično izgubio identitet zatvaranjem ili konstantnim rotacijama u lokalima, djelomično zbog velikog broja šoping centara, ali najviše zahvaljujući jako lošoj situaciji na tržištu najma lokala. Iako je online kanal prodaje jako važan i koristan, za takve proizvode važan je ambijent koji treba osvojiti i u kojem možemo uživati i da ništa ne kupimo, kaže Renata Jurić.

Do prostora – slučajno
“Moja potraga za lokalom u centru bila je iscrpljujuća, i puno toga sam naučila, kako funkcionira te kako se loše raspolaže državnom i gradskom imovinom. Uobičajeno je da najam u državnim nekretninama uzimaju prekupci koji onda puno skuplje daju u podnajam, što nije dozvoljeno.

Puno lokala zbog nesređenih vlasničkih i pravnih odnosa u gradu zjapi prazno i nema dovoljno snažne inicijative da se oni iskoriste, iako su na top lokacijama.

Ovo je problem s kojim se suočavaju mnogi poduzetnici u Zagrebu, koji su zbog preskupog najma prisiljeni zatvarati biznis, često se seliti…”, ispričala nam je Renata Jurić koja je na prostor u Bauerovoj nabasala slučajno u prolazu, baš kad je vlasnik objesio oglas da se renta.

Foto: S. Midžor/PIXSELL

Komentirajte prvi

New Report

Close