Ulazak Hrvatske u zonu Schengen i informiranje stranih turističkih tržišta o još većoj prometnoj dostupnosti tema je nove kampanje Hrvatske turističke zajednice (HTZ) koju će provoditi do ožujka na 13 tržišta, a već donosi rezultate.
Turistički promet u dosadašnjem dijelu siječnja s oko 125 tisuća dolazaka turista i 400 tisuća noćenja za 16 odnosno 25% je veći nego u istom dijelu siječnja 2019., podaci su HTZ-a iz eVisitora kojima potvrđuju dobre trendove na početku godine, ali i pozitivna očekivanja za njezin nastavak.
Kako bi to bilo i vidljivije na tržištima, HTZ u sklopu nove kampanje o Schengenu putem online komunikacije, posebice na društvenim mrežama Facebook i Instagram, dodatno informira sve potencijalne putnike o većoj dostupnosti RH ulaskom u taj prostor.
Tržišta na kojima se provodi kampanja su ona s kojih se i inače slijeva najveći turistički promet – od Njemačke, Austrije, Poljske, Češke i Slovačke do Italije, Mađarske, Francuske, Nizozemske i drugih.
Direktor HTZ-a Kristjan Staničić smatra da će ulasci u eurozonu i Schengen vrlo pozitivno utjecati na podizanje konkurentnosti. “Te novosti pozdravljaju i naši brojni partneri na tržištima, touroperatori, agencije i prijevoznici, pa i zbog toga očekujemo povratak na pretpandemijske razine”, poručio je Staničić.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu