Most zapravo spaja dva tunela na brdima iznad rijeke Cetine kod Omiša te je riječ o jednom od najkompleksnijih projekata u novijoj hrvatskoj povijesti.
Istina je da trenutno izvedeni dijelovi mostova nisu na istoj visini. Naime, zbog promjenljive visine poprečnog presjeka mosta prilikom svakog potiskivanja konstrukcija se pomiče i visinski.
Hrvatske ceste danas su objavile video u kojem objašnjavaju kako izgleda tehnologija izvođenja mosta Cetina, piše seebiz.
Most Cetina je gredni čelični most temeljen u završecima tunela Komorjak Sjever i tunela Omiš, s najvećim rasponom od 152 metra između dva oslonca. Vitka konstrukcija mosta zatvorenog čeličnog sanduka promjenjive je visine (2,50 m- 6,50 m), uklapa se u okoliš i ne zatvara vizuru kanjona Cetine.
Završno spajanje izvest će se na visini od 70 metara iznad rijeke Cetine uz upotrebu posebnih visećih skela.
Investitor su Hrvatske ceste. S radovima na drugom tunelu i mostu počelo se 2019. godine.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu