Modni lanac kojeg Hrvati obožavaju uvodi promjene koja će mnoge razveseliti

Autor: Poslovni.hr , 04. siječanj 2023. u 12:42
Foto: Pixabay

Kako navode njemački mediji, tvrtka je napravila plan.

Modni lanac C&A suvremenim konceptom ponovno želi pozvati ljude na kupovinu u centrima. Kako bi to učinila, ona ne samo da modernizira svih 730 poslovnica u Europi, već i uklanja cijeli asortiman iz trgovina. Međutim, alternativa je već osigurana.

Kako navode iz tvrtke, cilj novog koncepta poslovnice C&A je, između ostalog, učiniti trgovine suvremenijima.

“Želimo našim trgovinama dati novu ulogu, a ne koristiti ih samo kao prodajno mjesto”, plan je modnog lanca C&A.

Kako navode njemački mediji, odjeća u XL veličinama u budućnosti više ne bi trebala imati zaseban odjel. Umjesto toga, modni lanac želi integrirati sve veličine odjeće na police. Međutim, ukidanje XL odjela ne bi trebalo značiti nikakvu štetu za potrošače. XL odjevni predmeti trebali bi biti uključeni u osnovni asortiman ili dostupni putem internetske trgovine.

C&A je za njemačke medije izvijestio kako se trgovine prilagođavaju korak po korak. Kupci trenutno još uvijek mogu odjeću pregledavati na XL odjelu kao i obično. 2023. godina pokazat će do koje veličine će se odjevni predmeti nuditi u trgovinama.

H&M je već napravio prvi kolac

Modni lanac H&M smanjio je svoju kolekciju za XL veličine. Kupci su zbog tog poteza iskazali nezadovoljstvo na društvenim platformama. Ostaje za vidjeti kako će kupci prihvatiti promjenu u C&A.

Nova strategija konfekcijske tvrtke prati trend online trgovine koji je i dalje u porastu. Budući da kupovina u centrima postaju sve manje privlačna, mnogi trgovci sve više privlače svoje kupce putem internetskog poslovanja.

C&A sada želi proširiti ponudu na svim kanalima.

Kupci bi stoga uz stacionarnu trgovinu trebali imati na raspolaganju i dopunski asortiman u online trgovini, objašnjavaju iz tekstilnog lanca za njemačke medije.

Komentirajte prvi

New Report

Close