Križevački KTC, popularni trgovački lanac, već je 30ak godina sinonim za domaću trgovinu. Tijekom godina, djelatnosti su se proširile pa se tako danas u sklopu tvrtke nalaze supermarketi, poljoljekarne i benzinske postaje, a bave se i ugostiteljstvom i turizmom.
Ipak, vijest o 1,7 milijardi kuna poslovnih prihoda u prošloj godini i ne bi bila posebna da najveći hrvatski maloprodajni lanac široke potrošnje u domaćem vlasništvu ne radi nedjeljom. Rad nedjeljom je već godinama goruće pitanje u Hrvatskoj, a građani su se u većini istraživanja opredijelili upravo za neradne nedjelje u cijeloj zemlji. Stoga je ova odluka KTC-ove uprave od prije tri godine odličan pokazatelj u kakvoj korelaciji mogu biti prihodi i prodaja kada se osim o profitu, vodi računa o radnicima i o ugledu tvrtke.
I nedjeljom i blagdanom i praznicima
KTC je jedini domaći trgovački lanac koji zaista ne radi nedjeljom. No, nisu samo nedjelje neradne, već i blagdani i praznici jer su u KTC-u od samih začetaka tvrtke znali da svojim djelatnicima trebaju pružiti radne uvjete koje bi željeli za sebe kako bi zauzvrat dobili djelatnike koji daju sve od sebe.
Tako je križevački trgovački div najveći trgovac u Virovitičko-podravskoj županiji i našao se među 10 najvećih maloprodajnih lanaca u Hrvatskoj, točnije na osmoj poziciji, unatoč činjenici što je jedini od svih ukinuo rad nedjeljama i blagdanima.
Samo domaće
Osim što su u stopostotnom domaćem vlasništvu, KTC je i orijentiran na domaću proizvodnju, svojom razgranatom mrežom od 250 kooperanata osiguravaju da na police svojih supermarketa godišnje plasiraju oko pet tisuća tona poljoprivrednih proizvoda vrhunske kvalitete uzgojenih u nekom od obiteljskih poljoprivrednih gospodarstava. Ovakva politika poslovanja osigurava kupcima svježe proizvode, meso, mesne prerađevine, kruh te netom ubrano voće i povrće.
U korak s tehnologijom
KTC Klub vjernosti nudi mnoge pogodnosti za svoje članove. Sakupljene bodove moguće je iskoristiti za kupnju uz popust, zamijeniti bodove za poklon ili iskoristiti uštedu kroz umanjenje računa. Kroz deset godina Klub vjernosti sakupio je više od 227.000 članova. Prateći trendove osmišljena je i KTC mobilna aplikacija te sada na jednom mjestu, tj na pametnom telefonu moguće je pregledati sve aktualne akcije, sniženja te se informirati o nagradnim igrama i ostalim pogodnostima. Ukratko, aplikacija služi i kao digitalni katalog, digitalni popis za kupovinu, navigacija do najbližeg KTC supermarketa, ali i kao inspiracija za obiteljski ručak.
Sadržaj nastao u suradnji s KTC-om.