U godini na izmaku Serengeti nastavlja s rastom prihoda i broja zaposlenika te širenjem poslovanja na strana tržišta. Uz to, otvoren je i četvrti ured – u Splitu – te Serengeti BiH u Sarajevu.
Od svog osnutka 2007. godine Serengeti organski raste u prihodima, broju zaposlenih i razini stručnosti te je danas jedna od najbrže rastućih hrvatskih IT kompanija za razvoj softvera. Otvaranje ureda u Splitu ovoga ljeta te, kasnije, i podružnice u Sarajevu, nastavak je Serengetijeva višegodišnjeg rasta koji ga čini jednom od rijetkih domaćih tvrtki u sektoru s uredima u četiri hrvatska grada u četiri županije i vlastitim razvojnim uredima i centrima u inozemstvu.
“Organski rast naša je konstanta od samih početaka i vjerujem da smo jedna od rijetkih domaćih tvrtki koja ostvaruje rast na više razina istovremeno – rastemo teritorijalno, rastemo po broju zaposlenika, po broju klijenata, projekata i prihodima. Trenutačno smo na 200 zaposlenih, a prihode procjenjujemo na oko 70 milijuna kuna”, izjavio je predsjednik uprave i osnivač tvrtke Goran Kalanj.
Iza Serengetija je danas više od 300 projekata te su višegodišnji pouzdani parter brojnih klijenata u Hrvatskoj i regiji, Njemačkoj, Austriji, Švicarskoj, Švedskoj i Danskoj, a ove je godine započela i suradnja s tvrtkom Planet Payment, jednom od najvećih kartičarskih tvrtki u svijetu, za koju rade na nekoliko core aplikacija. Također, u proteklom su razdoblju jače iskoračili i na vrlo izazovno i konkurentno tržište SAD-a. Intenziviranje poslovanja na američkom tržištu očekuje se i iduće godine, uglavnom i kao rezultat sudjelovanja na poslovnim konferencijama u tom dijelu svijeta.
Također, Serengeti je najavio i da će u idućem razdoblju intenzivno raditi na povećanju broja kupaca na tržištu zapadne Europe i SAD-a, posebno u financijskoj domeni i industrijskoj proizvodnji. To podrazumijeva i rast broja zaposlenih, s čime će Serengeti nastaviti i iduće godine, posebice u uredu u Splitu i tvrtki u BiH u kojoj planira zaposliti do 20 novih ljudi 2023. godine. Serengeti će nastaviti dodatno ulagati u svoje zaposlenike kako bi ojačao ekspertizu u različitim područjima IT-a te u daljnji razvoj svojeg produkta FIYU, full code rapid application development platforme.
U 2022. godini Serengeti je zakoračio i u novo poglavlje svog razvoja imenovanjem dosadašnjeg direktora prodaje Ivana Milasa suvlasnikom tvrtke u partnerstvu s većinskim vlasnikom i direktorom Goranom Kalanjem. Nastavljena i višegodišnja praksa ulaganja u osobni i profesionalni razvoj zaposlenika te u sustav nagrađivanja, što se tvrtki vraća kroz visoku razinu zadovoljstva i lojalnosti. Pokazala je to i velika marketinška kampanja u kojoj su glavne zvijezde bili upravo njihovi zaposlenici s porukom kako im Serengeti pruža mogućnost optimalne work-life ravnoteže.
“Zdravo radno okruženje, osjećaj sigurnosti i prepoznavanje vrijednosti i potencijala svakog zaposlenika utkano je u DNK naše tvrtke te je jedan od ključnih aspekata uspješnog poslovanja upravo dugoročno ulaganje u zaposlenike. Dodamo li tome i naše stabilne odnose s postojećim kupcima, sigurni smo u još više novih referenci i rast broja novih, zapadnoeuropskih klijenata”, zaključuje Goran Kalanj.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu