Teško da je ijedno tržište hrane tako konkurentno kao njemačko. Sada stiže novi konkurent iz Kine, koji bi mogao postati ozbiljan konkurent Reweu, Aldiju, Lidlu… Jer lanac planira osvježiti njemačku trgovinu inovacijama.
Kako prenosi “Lebensmittelzeitung”, podružnica Ochama od JD.com želi se proširiti na Njemačku. Uskoro se otvaraju prve poslovnice u gradovima u Njemačkoj. Daljnja mjesta preuzimanja za uslugu ‘Click & Collect’ također su planirana diljem Europe.
Ali što Ochamu čini tako inovativnom? Kineska tvrtka nudi novu vrstu ‘klikni i pokupi’ sustav za namirnice koji je u osnovi vrlo jednostavan. Kupci povoljno naručuju robu koju žele , a roba se isporučuje do postaje Ochama, gdje se može i preuzeti. Platite, skenirajte QR kod i ponesite robu sa sobom – princip je tako jednostavan.
Prednost ovoga je radno vrijeme, koje je namijenjeno kupcima ponuditi veću fleksibilnost u usporedbi s Rewe, Aldi and Co. Povrh toga, Ochama također želi uz namirnice , ponuditi i neprehrambene artikle, poput elektroničkih uređaja.
Kako je sam trgovac mješovitom robom najavio, u Njemačkoj se otvara devet trgovina. No, samo se kupci u Sjevernoj Rajni- Vestfaliji mogu radovati novoj usluzi.
Uz Aachen, Köln, Düsseldorf, Essen i Gelsenkirchen, internetski div već je otkrio svoje prve lokacije.
Postoji vrlo jednostavan razlog zašto su prve postaje samo u NRW. U Europi trgovac mješovitom robom trenutno ima podružnice samo u Nizozemskoj. Tamo je osnovana podružnica grupe JD.Com.
Kao rezultat toga, kupci se u početku moraju zadovoljiti pretežno nizozemskim proizvodima. Još se ne zna kada slijede proizvodi iz Njemačke, prenosi Fenix Magazin.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Jednostavno je neshvatljivo zašto ovaj portal ima veći udio klikbejt naslova nego mnogi kakti manje ozbiljni. Jel vam to zaista donosi toliko klikova da kompromitirate ozbiljnost i ime koji su izgradili prethodni novinari i urednici Poslovnog, doduše tiskanog izdanja? Evo npr ovo – iz naslova netko bi pomislio (ja npr) da je riječ o Hrvatskoj, ali to je i bila namjera. Drugo, kakve veze ima Lidl s ovim? Ovaj koncept nikako nije konkurencija Lidlu, u Lidlu kupuju oni koji imaju više vremena a manje para, ovo je konkurencija nekim drugim, skupljim trgovinama.
Jednostavno ste užasan portal.
vjerujem da će se pojaviti i robotizirane drajv in trgovine sa malim brojem osnovnih artikala, staneš autom, kroz prozor utipkaš željenu robu i dok ti očita karticu automat ti dostavi u vrećici , nema klimatizacije, nema radnika samo vozači pune robu
Uključite se u raspravu