Kroz vlastitu maloprodajnu mrežu u Europi, Lidl Srbija izvezao je srpskih proizvoda u vrijednosti od 10 milijuna eura, što je potaknulo ekonomiju i izravno pridonijelo većem srpskom BDP-u.
Istodobno, Lidl je znatno povećao udio domaće robe u svim svojim trgovinama u Srbiji, priopćeno je iz te kompanije, javlja portal indikator.ba. Srpski proizvodi u obliku Lidlovih vlastitih brendova našli su se na policama Bugarske, Rumunjske, Hrvatske, Slovenije, Poljske i Slovačke.
”Sirovine poput pšenice ili šećera lako je izvoziti jer su vrlo tražene. Ali naš cilj je iskoristiti snagu naše maloprodajne mreže i izvesti finalni proizvod čija je vrijednost veća jer uključuje rad više povezanih industrija u Srbija doprinosi BDP-u Srbije”, izjavio je Nikola Balaban, direktor nabave Lidl Srbija.
Ovogodišnji izvoz vrijedan 10 milijuna eura, ostvaren je zahvaljujući partnerskim odnosima Lidla s domaćim dobavljačima. Lidlovi partneri imaju zajamčen plasman proizvoda i mogu planirati proizvodnju. Time se otvara prostor za ulaganja u kapacitete i standarde koji su važni za postizanje europskih standarda kvalitete.
”Pravi primjer za to je proizvodnja peciva – somuna i lepinje koje se peku u Subotici, Nišu i Novom Sadu, a izvoze u Bugarsku, Rumunjsku, Poljsku, a uskoro i u Njemačku, Italiju, Španjolsku i to u vrijednosti od pet milijuna eura”, rekao je Balaban.
U Lidlu Srbija IFS certifikat za sto domaćih proizvođača, što je važan preduvjet za izvoz u Europu. Osim izvoza, na policama u Srbiji sve je više i proizvoda domaćeg porijekla. Od lani i pod brendom “With love home” (“Doma s ljubavlju”) s tradicionalnim srpski vezom.
Kupcima se nudi oko 80 proizvoda isključivo domaćih dobavljača s raznolikom robom. Od mlijeka i mliječnih proizvoda, preko suhomesnatih proizvoda, pa sve do domaćih peciva.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu