Nomad Foods, vodeća europska tvrtka za proizvodnju smrznute hrane, s brendovima poput Birds Eye, Findus, Iglo, Ledo i Frikom, dodijelila je zakup medijskog prostora i medijsko planiranje Zenithu, dijelu Publicis Groupe, u cijeloj Adriatic regiji, koja pokriva Hrvatsku, Srbiju, Bosnu, Sloveniju, Crnu Goru i Sjevernu Makedoniju.
Ova pobjeda temelji se na Zenithovom sedmogodišnjem partnerstvu s Nomad Foods-om. Zenith je trenutačno odgovoran za sve online i offline aktivnosti za svih 14 ostalih europskih tržišta Nomad Foodsa.
Nakon pitcha s nekoliko lokalnih agencija, Zenith je odabran na temelju snage svojih globalnih i Adriatic timova i stručnosti na terenu, kao i njihovog povezanog načina rada.
Christian Lee, globalni direktor Zenitha, rekao je: “Oduševljeni smo što možemo proširiti naše dugogodišnje partnerstvo s tvrtkom Nomad Foods. Ova pobjeda dokaz je našeg talenta visokih performansi, strateškog načina rada i alata koji su vodeći u industriji”.
Aleksandra Dilevska, izvršna direktorica Publicis Groupe Hrvatska i Sjeverna Makedonija, COO Adriatic, izjavila je: “Biti odabran od strane Nomada u Adriatic regiji doista je uzbudljivo za nas u regiji i jasna demonstracija vrijednosti našeg pristupa Power of One. Tako smo ponosni što smo dio ovog važnog zadatka”
Steve Axe, direktor marketinga u Nomad Foods, rekao je: “Zenith ima duboko razumijevanje naše vizije rasta i veselimo se našem proširenom partnerstvu u Adriatic regiji”.
O Zenithu
Zenith je ROI agencija. Naših više od 6000 stručnjaka na 95 tržišta nudi neusporedive mogućnosti u medijima, podacima, tehnologiji, trgovini i sadržaju. Stavljamo učinkovitost u središte našeg rada kako bismo riješili složene izazove, potaknuli uspješne poslovne rezultate i razvili poslovanje naših klijenata. Zenith je dio Publicis Media, medijski ogranak Publicis Groupe [Euronext Paris Fr0000130577, CAC40].
O Publicis Groupe – The Power of One
Publicis Groupe [Euronext Paris FR0000130577, CAC 40] globalni je lider u komunikaciji. Grupa je pozicionirana na svakom koraku lanca vrijednosti, od savjetovanja do izvršenja, kombinirajući marketinšku transformaciju i digitalnu transformaciju poslovanja. Publicis Groupe je povlašteni partner u transformaciji svojih klijenata radi poboljšanja personalizacije na velikom broju. Groupe se oslanja na deset stručnih znanja koncentriranih unutar četiri glavne djelatnosti: komunikacija, mediji, podaci i tehnologija. Kroz jedinstvenu i fluidnu organizaciju, njeni klijenti imaju olakšan pristup stručnosti na svakom tržištu. Prisutna u više od 100 zemalja, Publicis Groupe zapošljava oko 96.000 stručnjaka.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu