Infobipovo istraživanje: Korištenje SMS poruka poraslo 75%

Autor: Josipa Ban , 05. prosinac 2022. u 22:00
Credit: MATIJA HABLJAK/PIXSELL Caption: SMS se razvio od osobne platforme za slanje poruka do krucijalnog alata za komunikaciju između tvrtki i krajnjih korisnika/MATIJA HABLJAK/PIXSELL

Na SMS se, inače, i dalje oslanjaju brojni sektori, poput bankarskog i financijskog, maloprodajem e-trgovine, a koristi se za automatizaciju maloprodajnog marketinga.

SMS je jedan od najpopularnijih kanala komunikacije koji bilježi rast korištenja od čak 75 posto u 2022., u odnosu na 2021. Pokazuje to globalno istraživanje Infobipa koji razvija komunikacijske platforme i usluge za poslovne subjekte.

Iako se to možda čini čudnim jer većina građana danas komunicira putem raznih mobilnih aplikacija, SMS poruke su kanal koji i dalje u najvećoj mjeri koriste kompanije za plasiranje promotivnih poruka te reklama.

“SMS se razvio od osobne platforme za slanje poruka do krucijalnog alata za komunikaciju između tvrtki i krajnjih korisnika.

Infobip je odigrao ključnu ulogu u ovoj evoluciji, omogućujući tvrtkama i brendovima isporuku milijardi poruka svake godine putem naših 700 izravnih veza s telekom operaterima”, ističe Ivan Ostojić, član Uprave za razvoj poslovanja Infobipa, kompanije čija je platforma u prvoj polovici 2022. zabilježila 153 milijarde komunikacijskih interakcija više u usporedbi s istim razdobljem 2021.

Usto, dodaje Ostojić, SMS je glavni kanal za vremenski osjetljiva upozorenja i sigurnosne obavijesti, pa u Infobipu očekuju da će nastaviti igrati ključnu ulogu u budućoj komunikaciji između poduzeća i krajnjih korisnika.

Na SMS se, inače, dodaju iz Infobipa, i dalje oslanjaju brojni sektori, poput bankarskog i financijskog, maloprodajem e-trgovine, a koristi se za automatizaciju maloprodajnog marketinga.

Komentirajte prvi

New Report

Close